Published On: vin, ian. 29th, 2021

Love Moschino: povestea brandului

Lumea a aflat despre marca Moschino datorita artistului, originar din Italia – Franco Moschino, care a inceput sa proiecteze haine din intamplare, ilustrand reviste de moda, in timp ce studia la Academia de Arte din Milano. Tanarul talentat nu a trecut neobservat si a fost invitat in functia de designer pentru Gianni Versace.

Dupa multi ani de lucru pentru Versace, designerul impulsiv si talentat Franco Moschino a creat in 1983 iubitul brand Moschino Couture.
Ca designer de moda, Moschino a spus: „Diferenta dintre hainele si picturile mele este doar ca panzele sunt intinse peste rame, iar tesaturile sunt intinse peste o persoana”.

Muza si iubita sa Rossella Giardini a devenit un partener al designerului de moda. Colectiile lui Franco au avut un succes imens datorita designului lor ironic si indraznet, combinatiei de eleganta cu litere provocatoare si subtext neasteptat. Colectiile reflectau adesea ceea ce se intampla in societate si politica, fiind nu doar un fenomen la moda.

Publicitatea in jurul numelui sau s-a raspandit cu fulger, deoarece autorul a lucrat pentru a distruge stereotipurile societatii, a neglija canoanele modei si a crea lucruri contrare tuturor legilor cunoscute. Jurnalistii l-au poreclit pe Moschino „clovnul”, dar, din fericire, nici nu l-au ranit macar. Designerul a povestit in interviurile sale ca vrea ca toata lumea sa trateze moda cu ironie, urmand exemplul sau.

Linia Love Moschino se adreseaza unui public tanar si modern, motiv pentru care exista o excentricitate deosebita, un accent pe furie, confort si stil unic.

Datorita combinatiei indraznete dintre sexualitate si feminitate, note de umor si extravaganta, astfel de haine nu isi vor pierde niciodata relevanta. Colectiile Love Moschino sunt concepute pentru a atrage atentia celorlalti, ceea ce este facilitat de respingerea modelelor conventionale. Accesoriile brandului sunt un clasic intr-o interpretare creativa non-standard, care este prezenta in culori si decor. Armonia stilului si individualitatii face posibila ca produsele marcii sa ramana la cerere si unice.

Casa de moda Moschino se mandreste cu buticurile sale din Londra, Roma, Osaka, Paris, Moscova si multe alte orase, extinzand lantul in toate tarile pana in prezent. Italia ramane piata principala a produselor Moschino, reprezentand aproximativ 33% din vanzarile totale. Locul al doilea este ocupat de tarile europene, reprezentand 25%, iar pe locul trei se afla Statele Unite, care achizitioneaza anual 5% din toate produsele Moschino.

Moschino Corporation a facut adesea echipa cu vedete din industria cinematografica si muzicala pentru a face colectiile foarte populare. Cele mai cunoscute dintre ele sunt: ​​Beyoncé, Kylie Minogue, Miley Cyrus, Britney Spears, Lady Gaga, Keira Knightley, Katy Perry etc.
Marca Love Moschino este capabila sa indragosteasca de ea la prima vedere de fiecare persoana tanara, neinfricata. Deci nu degeaba deviza marcii este „Jos moda, sa ne imbracam frumos!”

Comentarii

comentariu

About the Author

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>