Published On: vin, iul. 24th, 2020

Restrictii pentru o Romanie “virusata” / Doua mari companii aeriene suspenda zboruri spre si dinspre zece state

S-au anunta noi restrictii de calatorie pentru romani. Zboruri spre si dinspre zece state, suspendate de autoritati

Zboruri suspendate de TAROM pana pe 15 august

Ca urmare a restrictiilor de calatorie impuse de catre autoritati, TAROM suspenda operarea curselor comerciale pana la data de 15 august 2020 inclusiv, catre/dinspre urmatoarele tari:
– Egipt
– Iordania
– Moldova
– Serbia
– Turcia
– Liban.

Biletele pot fi reprogramate pentru date viitoare de calatorie, fara taxe de modificare sau pot fi rambursate.
Modificarile se pot face in 12 luni de la data emiterii biletelor. Pentru suport, va rugam sa contactati agentul emitent al biletului. Mai multe detalii:  https://tarom.ro/bucura-te-de-flexibilitate

De la restrictii sunt exceptate anumite categorii de curse aeriene, precum cele care transporta marfuri (cursele cargo), cursele speciale de interventie solicitate de catre autoritati, cursele medicale, cursele care transporta personal de ingrijire sau muncitori sezonieri in agricultura, dar si zborurile de repatriere (chartere speciale).

Zboruri suspendate de Wizz Air pana pe 31 iulie

Wizz Air a suspendat toate rutele dintre Romania si patru state pana pe 31 iulie inclusiv, din cauza restrictiilor de calatorie impuse de autoritatile romane, informeaza operatorul aerian low-cost.

Wizz Air nu va efectua zboruri catre si dinspre patru state:

  1. Suedia
  2. Portugalia
  3. Israel
  4. Emiratele Arabe Unite

Totodata, din cauza restrictiilor introduse de autoritatile austriece, zborurile dintre Romania si Austria sunt suspendate pana la aceeasi data, precizeaza sursa citata.

Pasagerii cu rezervari afectate de suspendarea zborurilor vor fi informati automat prin e-mail daca au rezervat direct pe wizzair.com sau prin aplicatia pentru mobil. Clientii vor primi automat in contul de client WIZZ 120% din valoarea achitata pentru calatorie, suma care poate fi folosita in urmatoarele 24 de luni pentru achizitia de produse si servicii Wizz Air. Pasagerii pot alege rambursarea banilor – care va dura mai mult – si vor fi informati despre pasii necesari pentru un transfer bancar sau transferul catre un card bancar printr-un e-mail separat. In acest caz, clientii vor putea primi doar 100% din suma achitata initial. Pasagerii care si-au facut rezervarile prin intermediul agentiilor de turism – inclusiv agentiile de turism online – trebuie sa ia legatura cu agentia de unde si-au cumparat biletele”, se arata in comunicatul Wizz Air.

 

Comentarii

comentariu

About the Author

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>