Published On: lun, mai 13th, 2019

Conectivitate directa pe coridorul TEN-T asigurata de Consiliul Judetean Braila 

Imbunatatirea infrastructurii a fost si este o prioritate a administratiei locale brailene In aproape 3 ani de guvernare locala PSD (presedinte CJ – Francisk Iulian Chiriac) s-a reusit rezolvarea in mare parte a problemei care starnea nemultumirea cetatenilor. S-au modernizat drumurile judetene. La acest moment, drumurile judetene sunt mai mult decat practicabile, multe dintre ele reabilitate cu covor asfaltic. S-a asfaltat in zone in care cetatenii deja nu mai aveau nicio speranta ca autoritatile vor face ceva in acest sens.

Guvernul PSD sustine dezvoltarea infrastructurii rutiera, constructia unei retele eficiente de autostrazi, drumuri expres, sosele care sa faca legatura intre regiunile Romaniei, precum si intre Romania si alte state, prin continuarea proiectelor, in special a proiectelor sustinute prin MasterPlan, aferente coridoarelor rutiere de legatura strategica, a intercoridoarelor, a soselelor de centura, a transportului turistic, de interes national.

Infrastructura rutiera este primordiala pentru Guvernul PSD , programul de Guvernare cu care ne-am  prezentat in fata cetatenilor cuprinzand o serie de proiecte foarte importante pentru Romania, pentru judetul Braila. O parte dintre ele sunt deja finalizate, o parte incepute, iar cifrele Ministerului Transporturilor pe anul 2019 evidentiaza aceasta prioritate.

Consiliul Judetean Braila are in patrimoniu si administrare peste 600 km drumuri judetene, unele de importanta mare, care leaga regiuni ale tarii cum ar fi Moldova si Dobrogea. Intretinerea si modernizarea acestora este o preocupare constanta a administratiei judetului Braila, ca o conditie pentru un trafic fluent si in siguranta.  Astfel, numai din bugetul judetean sunt alocati anual aproape doua milioane de euro.

In anul care a trecut s-a demarat un amplu proiect de modernizare a infrastructurii judetene pe traseul Gulianca-Ianca-Viziru, asigurand conectivitatea directa cu coridorul TEN-T Braila–Buzau. De asemenea, au fost executate lucrari de reabilitare pe DJ 221B Braila-Vadeni pe o lungime de 7,3 km, precum si pe DJ 211Victoria–Mihai Bravu, cu finantare prin Programul National de Dezvoltare Locala, pe o lungime de 10 km.

De asemenea, s-au continuat lucrarile de modernizare pe traseul DJ 211 Liscoteanca 2 km, precum si pe traseul DJ 212A  Braila-Marasu, pe o lungime de 17 km, cu finantare tot din PNDL. S-a modernizat complet drumul intre DN23 – Cotu Lung, pe o lungime de 4 km, dintr-un drum pietruit realizandu-se astfel un drum asfaltat. S-au efectuat plombari pentru 65.000 mp pietruiri, pe o lungime de 31 km, covoare asfaltice pe 50 km, s-au montat 336 indicatoare rutiere, parapeti pe o lungime de 1118 ml, s-au trasat marcaje rutiere longitudinale pe 54,5 km si transversale, pe 244 mp.

Punem accent pe calitatea lucrarilor efectuate, astfel ca pana in 2020, din cele trei surse de finantare (fonduri europene, fonduri guvernamentale si surse proprii), ne dorim sa reabilitam 300 de km de drum judetean din totalul de peste 600 km existenti. Pentru anul 2019 si 2020 avem in vedere cate 50 de km/an de covor asfaltic din bugetul de functionare a CJ.

 

 

Comentarii

comentariu

About the Author

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>