Published On: lun, Aug 7th, 2017

Pozitia oficiala a companiei Kaufland Romania: ”Clientii care au cumparat din magazinul din Braila produsul Absorbante Always, se pot intoarce pentru a primi diferenta de pret”

Share This
Tags

UPDATE: Dupa ce in acest inceput saptamana in mediul online au circulat mai multe fotografii ale unei persoane din Braila in care se putea observa cum pretul unui produs la raft era unul, iar la casa altul, reprezentii companiei ne-au transmis ca isi cer scuze pentru aceasta problema si ca a fost remediata imediat dupa ce un client a semnalat eroarea. Mai mult, in comunicatul transmis este subliniat faptul ca toti clientii care au cumparat in ziua de 5 august din magazinul din Braila produsul Absorbante Always, se pot intoarce cu bonul de casa la Biroul de Informatii din magazinul respectiv pentru a primi diferenta de pret

“Ieri(n.r. luni, 7 august), in magazinul din Braila, de pe Bd. Dorobantilor, nr. 413, ni s-a semnalat o eroare de etichetare la produsul mentionat, pe care am corectat-o pe loc si am restituit imediat clientului diferenta de pret.

Pretul fusese majorat in sistem in ziua respectiva si urma sa fie actualizat si la raft. Ne pare rau ca nu s-a realizat in timp util. Suplimentar, am demarat verificari a tuturor etichetelor de la raionul Drogherie, iar ulterior si in ambele magazine din Braila. 

Corectitudinea etichetelor la raft reprezinta o prioritate pentru noi, iar in fiecare magazin avem echipe dedicate care le controleaza zi de zi.

Clientii care au cumparat in ziua de 5 august din magazinul din Braila produsul Absorbante Always, se pot intoarce cu bonul de casa la Biroul de Informatii din magazinul respectiv pentru a primi diferenta de pret”, este comunicatul companiei.

In luna aprilie a acestui an un tanar in Timisoara a generat multa valva in mediul online dupa ce a postat pe Facebook un clipulet in care demonstra cum Kaufland isi fura clientii. Concret acesta acuza cum ca la raft unele produe au un pret, iar la casa pretul este altul.

Dupa isteria generata in mediul online de clipul postat de tanarul timisorean, s-au sesizat chiar reprezentanti ai companiei care si-au cerut scuze.

In weekend, au aparut mai multe imagini pe reteaua de socializare in care se observa cum Kaufland renunta greu la vechile obiceiuri. In fotografiile postate de pe pagina Doar in Braila, se poate oberva cum pretul la raft este unul, iar cel de la casa este altul.

“Daca observi treaba asta la casa, ei sunt obligati sa iti vanda produsul cu cat e la raft”, “Mi s-a intamplat si mie si m-am dus la receptie si mi-a dat inapoi diferenta!”,”Nu doar la Kaufland se face asta, mai la toate super marketurile de genul”,”Asa se intampla mereu de multa vreme daca lumea tace, las’ ca mergem inainte”,” Eu nu inteleg cum la raft un pret si la casa altul. Se face o greseala inteleg dar vad ca este obisnuinta”, sunt doar cateva dintre comentariile brailenilor la aceasta postare.

Citeste si: VIDEO: Cum isi fura “din greseala” magazinele Kaufland clientii

Comentarii

comentariu

About the Author