Published On: mar, Ian 17th, 2017

Braiconf vrea sa ii imbrace pe americani cu camasile produse la Braila /Braiconf va intra in competitie cu magazine mari precum Zara

Producatorul de textile Braiconf Braila (simbol bursier BRCR) intentioneaza ca pe termen lung sa intre cu businessul de retail pe pietele din Europa si SUA, cea mai mare economie la nivel mondial, spune directorul si presedintele companiei cu 33 mil. lei capitalizare Dan Simionescu.

"Pe termen mediu ne dorim sa dezvoltam businessul de retail al companiei la nivel national, iar pe termen lung dorim sa intram cu Braiconf pe piata de retail din Europa si Statele Unite“, a spus Simionescu intr-un interviu pentru revista Business Magazin. Intrebat care ar fi concret pietele straine pe care ar vrea sa se dezvolte, dar si in ce perioada a anului estimeaza ca va face acest lucru, Simionescu a spus ca ii este greu sa spuna o data concreta, dar ca este in discutii avansate cu parteneri din Europa si SUA.

Nu este insa clar daca Braiconf va lucra in parteneriat cu distribuitori pentru a-si vinde produsele sau isi va deschide propriile magazine in afara, cea din urma fiind o masura dificila avand in vedere competitia din strainatate in sectorul textile. Spre comparatie, prin productie de camasi pentru birouri, Braiconf ar intra in competitie cu magazine mari precum Zara, Mango sau Asos.

Comentarii

comentariu

About the Author