Published On: lun, Ian 29th, 2018

Serviciul Primariei de intretinere si plombare a strazilor si trotuarelor din municipiu va fi functional din vara acestui an

Asa cum s-au obisnuit brailenii, in orasul nostru lucrurile se misca fie foarte incet, fie deloc. In 2016, primarul Marian Dragomir anunta cu mult entuziasm ca in cadrul Primariei se va infiinta un serviciu de intretinere si plombare a strazilor si trotuarelor din municipiu. La perioada respectiva, edilul sef spunea ca in bugetul Primariei pentru 2016 exista suma de 90 de miliarde vechi ce urma sa fie folosita pentru dotarea cu utilaje a serviciului mai sus mentionat.

“Avem in buget, pentru anul acesta, suma de 90 de miliarde de lei vechi, pentru asfaltari. Nu putem sa o cheltuim, ne raman banii si am decis ca din acesti bani sa ne dotam, anul viitor, cu utilaje la Primaria Municipiului Braila necesare interventiei rapide pentru asfaltarea tuturor gropilor din oras si pentru asfaltarea trotuarelor. Nu vom cumpara utilaje foarte mari, nu vom intra pe lucrarile mari de infrastructura, vom intra doar pe ceea ce inseamna asfaltari de trotuare si a tuturor gropilor. Acest proiect mi-l asum public, in aceasta conferinta de presa. Deja am inceput sa lucram la el si anul viitor din rezerva de bani neconsumata anul acesta, vom avea o achizitie de utilaje proprii ale Primariei”, a spus Dragomir la sfarsitul lui 2016.

Desi in 2016 spunea ca serviciul va fi functional 2017, am ajuns deja in 2018, iar seviciul e departe de a deveni realitate, in continuare fiind un plan frumos pe hartie. In cea mai recenta conferinta de presa, primarul a spus ca s-au achizitionat unele utilaje, dar la unele au existat diferite probleme cu ofertele. Totusi, Dragomir a spus ca in vara acestui an serviciul va deveni intr-un final functional.

“Primele sase utilaje au fost livrate. La un utilaj oferta a fost respinsa ca neconforma, la trei utilaje nu a existat nicio oferta. S-a reluat procedura pentru aceste patru utilaje, s-au depus oferta, iar acum comisia este in evaluare. Ne propunem ca in vara aceasta directie sa fie functionala. Dupa finalizare va fi un termen de contestare si dupa aceea se va face livrarea utilajelor in termen de o luna de la finalizarea tuturor posibililor contestatii”, a declarat primarul Dragomir.

Comentarii

comentariu

About the Author