Published On: mar, Oct 31st, 2017

ADIO curse ilegale in Port / Un om de afaceri va monta limitatoare de viteza in zona respectiva

In vara acestui an, in plenul sedintei CLM a fost adus in discutie un proiect inaintat de omul de afaceri Gheorghe Antistescu, patronul firmei “Romnav”, care prevedea mai multe lucrari pentru a face uitate cursele care au loc pe strada  Anghel Saligny, mai exact in Port. La perioada respectiva proiectul prevedea ca pe o portiune de strada de circa 200 de metri sa amenajeze, printre altele, 6 treceri de pietoni, 7 seturi de limitatoare de viteza (pe fiecare banda de circulatie), un sens giratoriu si sa se monteze si bariere care sa blocheze accesul autovehiculelor pe malul Dunarii. Atunci proiectul nu a fost aprobat.

In sedinta Consiliului Local pentru luna octombrie, proiectul a suferit mai multe modificari si a fost reintrodus pe ordinea de zi. Astfel, noul proiect prevede amenajarea a 6 treceri de pietoni, a unui sens giratoriu la intersectia strazii Anghel Saligny cu strada Imparatul Traian si strada Debarcaderului, montarea a 10 limitatoare de viteza, precum si montarea mai multor indicatoare rutiere. Proiectul a fost aprobat de majoritatea consilierilor, doar cei de la ALDE abtinandu-se pe motiv ca la proiect nu a fost anexat avizul Politiei Rutiere. Mai mult inaintea votului proiectul, Bogtan Botea(PND) a propus un amendament prin care aceste investitii vor trece in domeniul public, amendament votat in unanimitate.

Valoarea totala a proiectului, asa cum a fost votat de consilierii locai, este de 119.448 lei (cu TVA).

CITESTE SI: Cursele ilegale din Port, subiect aprins in CLM / Un consilier catre primar: “Avem Politie Rutiera degeaba”

“Obligatoriu investitiile realizate acolo trebuie sa treaca in proprietatea publica a municipiul Braila(…). Eu cunosc faptul ca exista un aviz de la Politie si atunci va propun aprobarea sub rezerva avizului de la Politie, in cazul in care nu va exista un aviz de la Politie, sa nu poata fi realizat acest proiect. Singurul motiv pentru care am reintrodus pe ordinea de zi a fost faptul ca in zona respectiva au fost scoase barierele care limitau accesul liber al cetatenilor municipiului Braila pe Faleza(n.r. proiectul initial prevedea montarea mai multor bariera care ingradea accesul cetatenilor pe Faleza.)”, a spus Marian Dragomir

CITESTE SI: Curse infernale ilegale, in portul brailean. Tinerii isi scot la mezat bijuteriilele cu multi cai putere

“Pe langa bariere proiectul este modificat de cel initial, in sensul ca in sensurile giratorii, este prezent un singur limitator nu doua si numarul de treceri de pietoni si limitatoarea de viteza este diferit fata de proiectul initial. A fost introdus pe ordinea de zi pentru ca este un proiect nou”, a adaugat viceprimarul Jantea.

Comentarii

comentariu

About the Author