Published On: mar, Aug 29th, 2017

Chiriac: “Nu mai facem Directia de drumuri judetene pentru a nu plati niste directori in plus / Infiintam un Serviciu de drumuri in cadrul CJ”

In urma cu mai mult timp presedintele Consiliului Judetean, Francisk Chiriac, a spus ca va infiinta in cadrul Consiliului Judetean o Directie care urma sa se ocupe in special de intretinerea drumurilor judetene. Aceasta Directie urma sa fie alcatuita din 16 oameni si pentru a nu repeta episodul Rocreativ, Directia urma sa aiba un obiect de activitate definit clar.

“Prioritar pentru mine e sa facem acea Directie de lucrari publice. Initial, vom incepe cu 16 oameni in aceasta directie, deci va fi una mai mica. Ea va fi dusa la indeplinire doar pe parte scriptologica, ne vom opri acolo, dupa care urmatorul pas e sa ne gandim ce utilaje vom lua. Ne-am gandit la cateva utilaje, v-am spus ce ne dorim sa facem pe drumurile judetene: cosirea ierbii, indicatoare, marcaje, lucruri care lipsesc cu desavarsire in momentul de fata pe aceste drumuri. In momentul in care vom avea aceste utilaje, atunci vom si angaja respectivele persoane pe aceasta directie, ca sa nu picam in aceeasi plasa in care am picat cu societatea Rocreativ”, a spus Chiriac la perioada respectiva.

Recent, in ultima conferinta de presa, Chiriac a spus ca a renuntat la aceasta idee, din cauza ca aceasta Directie va genera prea multe costuri. Totusi, seful judetului a spus ca nu va renunta in totalitate la aceasta idee si va forma un Serviciu de drumuri, care va functiona in cadrul Directiei Tehnice de Lucrari Publice. Acesta a explicat ca a ajuns sa aleaga aceasta solutie dupa ce a realizat mai multe analize, concluzionand ca un serviciu de drumuri ar presupune costuri mult mai mici decat o directie, care ar trebui sa aiba un director, un contabil si un sef pe achizitii, deci s-ar plati lunar niste salarii de sefi la care, de fapt, se poate renunta.

“Pentru ca costurile erau destul de mari, am hotarat sa facem un serviciu, o structura nu foarte mare, dar acoperitoare pentru a rezolva aceste probleme rapide, gen taiat iarba, pus indicatoare rutiere, marcaje rutiere si asa mai departe. Le-am cerut domnilor directori din cadrul CJ sa intram cu proiectul de hotarare in luna aceasta, ca si organigrama, dupa care urmeaza statul de functii, ne oprim, facem o lista cu utilajele necesare pentru aceste lucrari, le cumparam, dupa care incepem efectiv concursurile pentru ocuparea acestor posturi. Va fi un sef serviciu si 10 lucratori pe aceste utilaje. Posturile sunt incluse in organigrama CJ. Si ca sa va spun de ce am luat si aceasta hotarare, de ce nu o directie: pentru ca trebuia sa fie si anumite posturi de conducere si pe partea de contabilitate, si pe partea de achizitii, si ca administrare si am spus ca e mai bine sa economisim niste bani si achizitiile acestui serviciu sa se faca prin Serviciul de achizitii al CJ; mai bine il intarim pe acesta, decat sa mai cream inca o structura mai mica, care va fi… nu stiu… poate ineficienta sau mai greoaie”, a declarat Francisk Chiriac.

Comentarii

comentariu

About the Author