Published On: mar, Mai 9th, 2017

Asistentii sefi si coordonatori de sectii o vor pe Olguta Crivat in functia de director de ingrijiri si dupa expirarea contractului

In acesta luna contractele conducerii Spitalului Judetean ajung la final, in frunte cu cel al managerului Mihail Iugulescu. Printre contractele care vor expira se afla si cel al directorului de ingrijiri, Olguta Crivat. Dupa cum prevede legislatia in vigoare, functiile ramase vacante vor fi preluate interimar pentru perioada de maxim sase luni de alte persoane. Asistentii sefi si coordonatori de sectii o sustin pe Olguta Crivat in aceasta functie si dupa expirarea contractului, pana la organizarea concursului in vederea ocuparii postului respectiv. Cererea acestora se bazeaza pe mai multe multe considerente printre care: competenta profesionala, abilitatile administrative si de coordonare, dar si ca in cei sapte ani in care a detinut aceasta functie a adus multe beneficii spitalului.

Mai jos puteti citi scrisoarea asistentilor sefi si coordonatori de sectii:

“Asistentii sefi si coordonatori de sectii, din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Braila, va supunem atentiei, urmatorul memoriu:

In data de 16.05.2017, contractul de administrare al actualului director de ingrijiri, Olgura Crivat, inceteaza sa-si mai produca efectele, de drept.

Va solicitam, in unanimitate, prelungirea acestui contract de administrare, cu mentinerea in functie a actualului director de ingrijiri, Olguta Crivat, pana la organizarea unui nou concurs in vederea ocuparii postului mai sus mentionat conform dispozitiilor Ordinului 284/12.02.2007.

Solitaritatea noastra pentru sustinerea actualului director de ingrijiri, Olgura Crivat, se bazeaza pe urmatoarele considerente:

- Pe toata perioada mandatului, doamna Olguta Crivat a dat dovada de competenta profesionala, demonstrand clare abilitati administrative si de coordonare, necesare postului care i-a fost incredintat;

- Dumneaei, si-a indeplinit obligatiile asumate, participand ori de cate ori a fost nevoie, la solutionarea pertinenta a tuturor problemelor aparute in sectii sau compartimente;

- In calitate de asistenti sefi si coordonatori de comportamente am constatat ca asigurarea necesarului de materiale sanitare, dezinfectanti, materiale de curatenie, s-au facut la timp, totdeauna in cantitati suficiente, astfel incat procesul de ingrijire a pacientului sa se desfasoare in conditii optime;

- Actualul director de ingrijiri a avut o foarte buna comunicare cu personalul subordonat, oferind solutii pertinente, cu celeritate, in orice situatie, pentru orice problema, indiferent de zi sau ora;

- Redistribuirea personalului mediu si auxiliar s-a facut in mod eficient, fara niciun abuz, sporind si mai mult prin aceasta, eficienta actului medical;

- Am constatat ca actualul director de ingrijiri a participat la solutionarea obiectiva a sanctiunilor pentru personalul supus analizei comisiei de disciplina din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Braila;

- In acelasi timp, pe parcursul mandatului dumneaei, s-a realizat o repartitie corecta a programului de activitate lunar, pe sectii si compartimente, astfel incat orele de sambata, duminica si sarbatorile legale sa fie distribuite in mod egal si judicios pentru personalul sectiei;

- Meritul doamnei Olguta Crivat este cu atat mai mare, data fiind implicarea totala in vederea obtinerii acreditarii Spitalului Judetean de Urgenta Braila. Cu acest prilej, a dovedit disponibilitate pentru efort sustinut, munca in echipa si ridicarea standardelor de calitate;

- Prin solicitarea lunara a chestionarilor de satisfactie a pacientilor si analiza acestora in sedintele de lucru, alaturi de noi, a contribuit la rezolvarea cu promptitudine a tuturor deficientelor sesizate de pacienti, in chestionare, acest lucru facandu-se in limita competentei conferite de functia detinuta.

Consideram ca perioada de 7 ani, in care doamna Olguta Crivat a detinut functia de director de ingrijiri, a fost o perioada benefica spitalului, de mari transformari, in care s-a produs o alta perspectiva de abordare si de rezolvare eficienta a problemelor pe care le presupune o astfel de unitate adminsitrativa.

Argumentele mai sus prezentate sunt dovezi solide care pledeaza pentru buna credinta a doamnei Olguta Crivat, pentru profesionalismul dumneaeisi pot fi sustinute de intreg colectivul asistentilor sefi coordonatori, din Spitalul Judetean de Urgenta Braila.”

Comentarii

comentariu

banner-INF

About the Author