Published On: mar, Iul 5th, 2016

Transportul in regim maxi-taxi dispare incet, dar sigur din oras / Dupa ce Braicar a preluat traseul 34, zilele acestea urmeaza 35

“Braicar”, operatorul public de transport in comun pune monopol pe transportul in comun din Braila. Acest lucru este un pas spre normalitate, dar sa speram ca Braicar va putea face fata noilor trasee. Un lucru este clar, potrivit spuselor consilierului Aurel Simionescu si al viceprimarului Doinita Ciocan, parcul auto Braicar va fi marit in aceasta toamna cu mai multe autobuze de dimensiune mica si medie.

Traseul 34 a fost deja preluat de Braicar si de mai multe zile executa curse regulate pe acest traseu. Potrivit conducerii "Braicar", compania asigura zilnic pe linia 34 cursele cu 4 autobuze, la intervale de 13 minute, pe un traseu usor modificat, datorat faptului ca pe unele portiuni si strazi nu incap masinile companiei. Astfel, noul traseu este urmatorul: capat de linie Braila Mall, Calea Calarasilor, strada Chisinau – Scoala nr. 1, Soseaua Buzaului, Scoala nr. 2, Spitalul Judetean, Bariera Calarasilor – Concordia – strada Grivita, Piata Halelor, Liceul Anghel Saligny, Gara CFR. La intoarcere, pe acelasi traseu, la intersectia cu strada Grivita, autobuzele 34 vor vira la stanga spre Calea Galati, Blocul Turn, bulevardul Cuza, Colegiul National N. Balcescu, magazin Winmarkt, strada Scolilor, Calea Calarasilor, Telefoane, Piata Concordia, Bariera, soseaua Buzaului, strada Chisinau, Braila Mall.

Dupa ce traseul 34 a fost preluat de Braicar, a inceput sa se discute ca si traseul 35 va avea aceeasi soarta, deoarece operatorul “Minibus 2002” care se ocupa de traseu va renunta la traseu invocand faptul ca nu poate indeplini conditia referitoare la vecimea parcului auto. Compania a anuntat in cursul lunii aprilie Serviciul de Transport al Primariei Braila care a transmis mai departe informatia catre municipalitate.

Chiar daca multa lume vede in aceste schimbari un lucru pozitiv, trebuie vazuta si partea goala a paharului, Braicar nu are suficiente autobuze pentru a asigura un transport in comun cum isi doresc brailenii, cel putin pana in toamna. Mai ales ca exista semne de intrebare si pentru traseiele 16 si 17, deoarece cei de la "TCF Imex" au si ei probleme cu vechimea parcului auto, compania avand doar 3 microbuze cu an de fabricatie 2007 si 2008, restul parcului auto – 20 de masini, fiind mai vechi de 10 ani. Daca Braicar va fi nevoit sa preia si aceste trasee, in viitorul apropiat, pana la marirea parcului auto, cel mai probabil brailenii vor fi nevoiti sa astepte cate 30 de minute in statie pentru un autobuz.

 

 

Comentarii

comentariu

banner-INF

About the Author