Published On: vin, Iul 22nd, 2016

Pachetele promotionale oferite de Vodafone au atras peste 350,000 de noi clienti

Potrivit unui comunicat de presa veniturile Vodafone Romania din servicii aferente trimestrului incheiat la 30 iunie au atins 173,9 milioane de Euro, in crestere cu 4,2% fata de perioada similara a anului precedent, in termeni organici.  Vodafone Romania a inregistrat un numar total de 9,159,281 de clienti (servicii mobile, servicii de voce si m2m), la 30 iunie 2016, in crestere cu 357,691  fata de perioada similara a anului precedent. Din numarul total de clienti, 8,487,782 sunt utilizatori ai serviciilor mobile.

La 30 iunie 2016, abonatii serviciilor Vodafone reprezentau 41% din baza de clienti, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 59%. Numarul utilizatorilor serviciilor pre-platite a scazut cu 0,3 puncte procentuale fata de trimestrul anterior.

Consumul de date mobile in trimestrul incheiat la 30 iunie 2016 a fost de 15,480 TB, crescand cu 105,3%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Acesta a fost generat o rata crescuta de penetrare a smartphone-urilor in baza de utilizatori, de 6.4 puncte procentuale in trimestrul incheiat la 30 iunie 2016, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

"Rezultatele inregistrate in acest trimestru ne confirma interesul clientilor nostri pentru utilizarea datelor pe smartphone, cu o marire a ratei de penetrare a smartphone-urilor ce s-a reflectat intr-o crestere a traficului de date cu mai mult de 100% fata de perioada similara a anului trecut. Continuam sa inovam in materie de oferte comerciale pentru a oferi clientilor nostri cea mai buna experienta si continut relevant prin intermediul Supernet 4G, prima retea garantata din Romania si certificata Best in Test pentru voce si date la nivel national. Stimulam tendintele industriei si anticipam nevoile clientilor nostri persoane juridice, oferindu-le solutii eficiente IT&C pentru a-si dezvolta afacerile", a declarat Ravinder Takkar, Presedinte & CEO al Vodafone Romania.

 

Comentarii

comentariu

banner-INF

About the Author