Published On: mie, Iun 8th, 2016

NASA te plateste cu 18000 $ sa stai in pat 70 de zile

NASA recruteaza voluntari pentru un studiu realizat in incercarea de a asigura si a conserva sanatatea astronautilor in timpul calatoriilor.

Voluntarii pot citi carti, sa se uite la TV, sa vorbeasca la telefon oricat de mult vor sau sa se joace jocuri video. Singura conditie e sa stea culcati in pat. In cadrul experimentului, subiectii nu au voie sa primeasca vizite si vor primi alimente care sa le permita sa isi pastreze greutatea constanta.

Prin acest studiu, voluntarii vor simti efectele pe care le simt si astronautii in timpul calatoriilor indelungate pe orbita si anume, scaderea densitatii osoase si atrofierea muschilor. Subiectii pot participa fara griji la acest experiment, deoarece vor fi sub observatie si li se vor efectua teste musculare, cardiace si osoase pentru a nu exista complicatii.

Cu toate ca subiectii vor sta in pat, acestia vor face exercitii fizice cu ajutorul unor aparate speciale si se vor ridica din pat doar cand li se vor efectua teste.

Dupa cele 70 de zile de stat in pat, urmeaza o perioada de 14 zile de reabilitare.

Interesant este faptul ca aproximativ doua luni vei avea vreme doar de odihna si vei fi si platit pentru asta.

Comentarii