Published On: mie, Apr 20th, 2016

Romanii, tot mai pasionati de vacante pe yacht, de petreceri in statiuni exotice si de turismul food&wine

Share This
Tags

In societatea actuala, vizitarea altor tari a devenit accesibila unui numar din ce in ce mai mare de persoane, iar specialistii in turism afirma ca si pretentiile romanilor au crescut considerabil in ultimii ani, fiind la mare cautare turismul tematic si solicitarile pentru oferte personalizate.

alice_udrea_infobrailaDupa ce a sondat preferintele romanilor in materie de turism, Alice Udrea – unul dintre cei mai reputati specialisti in turism din tara noastra – afirma ca, in perceptia romanilor, vacanta inseamna mult mai mult decat rezervarea unui bilet de avion, camera de hotel, masina inchiriata, bilete la anumite obiective turistice sau un tur ghidat. Specialistul considera ca romanii au devenit din ce in ce mai pretentiosi, incat nu mai doresc sa cumpere o simpla vacanta – cu tot ce implica ea din punct de vedere organizatoric, ci doresc sa cumpere experiente unice, conforme cu interesele lor, astfel incat unele agentii de turism si-au repliat portofoliul de oferte catre vacantele tematice. “Turismul tematic are un rol educational si cultural, dar in acelasi timp reprezinta un mijloc inedit de petrecere a timpului liber, multi dintre turistii romani preferand sa practice activitati din zona lor de interes, hobby-uri si chiar noi experiente. Multi turisti aleg, in ultima perioada, pachete de vacanta pe yacht, tururi gastronomice de tipul food&wine, participare la diferite evenimente (show-uri, concerte, petreceri, evenimente sportive), practicarea sporturilor de care nu dispun acasa – cum ar fi canyoning, kayaking, kiteboarding, yachting, escalade, offroad etc, tururi  istorice sau pe segmentul arta si arhitectura, tururi pentru biciclisti, motociclisti etc.”, declara Alice Udrea, Managing Partner al Qualis Travel.

Romanii, tot mai pasionati de vacante pe yacht, de petreceri in statiuni exotice si de turismul food&wine

Specialistul in turism afirma ca exista, in portofoliul sau de clienti, persoane pasionate de masini si care isi doresc sa viziteze marile fabrici auto din Europa, cum ar fi fabrica si muzeul Ferrari din Modena-Marenello sau BMW din Munchen. “Pentru fiecare domeniu de interes sau hobby al clientului, specialistii in turism trebuie sa fie mereu la curent cu marile evenimente la nivel mondial si sa aiba deja incheiate parteneriate cu organizatorii. Poate fi chiar foarte dificil sa gasesti si sa rezervi bilete la un mare eveniment, iar ulterior sa le inglobezi intr-un pachet turistic, dar prin astfel de pachete de turism tematic, clientul dispune nu doar de organizarea de baza a vacantei (bilete de avion, cazare si masa), ci si de activitati pentru care acesta a ales o anumita destinatie, si nu in alta, intr-o anumita perioada de timp”, declara Alice Udrea.

Printre altele, turistii romani au inceput sa aleaga Parisul sau Budapesta, nu doar pentru obiectivele turistice clasice, dar mai ales pentru gastronomie sau vin, cu tururi si degustrari la cele mai renumite domenii si crame din lume, cum ar fi cele din regiunea Champagne sau Tokaj. De asemenea, foarte populare printre turistii romani au devenit vacantele si petrecerile pe yacht, in zone precum: Grecia, Italia, Malta, Croatia sau destinatii exotice precum Thailanda. “Standardele romanilor in materie de turism au crescut in ultima perioada, acestia dorind informatii cat mai detaliate, inca de la inceput, cu privire la reputatia locatiei de cazare, cerandu-ne o lista de review-uri, informatii despre traseu si durata lui, despre activitatile conforme cu interesele lor declarate, sugestii de restaurante, un meniu in functie de preferinte, lista cu obiective turistice de vizitat si chiar rezervarea de bilete pentru acele obiective. S-a creat o adevarata cultura a turismului printre romani si turismul tematic este la mare cautare incepand cu 2016”, conchide Alice Udrea, specialist in turism si Managing Partner al Qualis Travel.

Comentarii

comentariu

banner-INF

About the Author

-