Published On: sâm, Mar 19th, 2016

VIDEO EXCLUSIVITATE / NASA a realizat un documentar bazat pe cercetarile brailencei Aurora Simionescu

Tags

Aurora Simionescu, fiica primarului municipiului Braila, a aparut intr-un filmulet documentar marcat de NASA. Ultimele sale cercetari au constituit mini-documentarul intitulat “Ingredientele speciale ale…Pamantului”.

Alaturi de o echipa de cercetatori de la Agentia Spatiala din Japonia, Aurora Simionescu a reusit sa demonstreze ca unele elemente care intretin viata pe Pamant se regasesc si in Univers, in gazul dintre galaxiile ce formeaza constelatia “Fecioarei”. Chiar daca nu s-a identificat o planeta asemanatoare cu Pamant, elementele chimice care intretin viata se regasesc in Univers, mai exact in constelatia “Fecioarei”. Demonstratia a fost facuta cu ajutorul satelitului “Suzaku”.

Rezultatele cercetarii efectuate de Aurora Simionescu si echipa sa au fost transpuse intr-un mini-documentar realizat pe intelesul tuturor. Un alt satelit “Hitomi” a fost lansat in spatiu, luna trecuta, pentru a continua ceretarile brailencei.

Aurora Simionescu a urmat cursurile Colegiului National “Gh. M. Murgoci”, iar in clasa a XI-a a fost selectata pentru o bursa de un an in Statele Unite ale Americii. Studiile de licenta le-a urmat in domeniul astrofizicii la “Jacobs University” Bremen din Germania. Dupa doctoratul obtinut in acelasi domeniu, Aurora a castigat o bursa de trei ani la NASA.

O alta descoperire facuta de Aurora a avut loc in anul 2008, cand a identificat un filament cosmic, pentru asta fiind premiata cu titlul de “Omul Anului” in Romania. In 2015 s-a aflat printre primii 13 romani din topul celor 100 de inovatori din Europa Centrala si cea de Est.

Comentarii