Published On: mar, Mar 15th, 2016

Alimente delicioase pe care le poti consuma, fara risc de ingrasare, cand tii dieta

Share This
Tags

Este usor sa incepi o dieta cu multa determinare, dar pe parcurs cele mai multe persoane isi pierd vointa si ajung chiar sa se ingrase. Unul dintre motivele cele mai des invocate, o gustare rapida, cel mai adesea un desert decadent sau alimente cu multe calorii.

Iata cateva alimentele pe care le poti manca fara risc de ingrasare. Ar putea parea ca trisezi, dar de fapt sunt foarte sanatoase pentru tine!

Popcornul

Popcornul este foarte satios si poti consuma o cantitate generoasa cu putine calorii. Stiai ca trei cani de popcorn au doar 150 de calorii? Popcornul are o cantitate mare de fibre dietetice (aproximativ 1,2 g) si instaureaza rapida o senzatie de satietate de lunga durata. Dupa ce ai rontait popcorn la film sigur nu te mai gandesti si la o prajitura! Popcornul contine chiar si vitamine si minerale, cum ar fi vitamina B3 sau B9 (acid folic), magneziu, fosfor, mangan sau potasiu.

Atentie la cantitatea de sare adaugata, cu cat mai putin, cu atat mai bine!  Pentru a-i da mai multa aroma si a-l face si mai sanatos adauga o lingurita de drojdie inactiva (bogata in vitamina B si proteine) si ai obtinut si un gust delicios de branza!

Ciocolata

Este greu sa rezist ciocolatei, mai ales la dieta. Partea buna este ca nu trebuie sa te simti vinovata pentru aceasta dorinta.  Consumul a 28 de grame de ciocolata zilnic are efect benefic asupra unui numar semnificativ de boli cronice si iti imbunatateste starea de spirit!

Ciocolata neagra (cea cu un continut de peste 70% cacao) este cea mai sanatoasa si are cei mai multi antioxidanti. 20 de grame de ciocolata neagra inseamna aproximativ 100 de calorii, asa ca nu o exclude complet atunci cand esti la dieta.

Untul de arahide

Stiai ca untul de arahide te ajuta sa slabesti? Exista chiar si o dieta cu numele acestui desert delicios, care consta in consumul unei lingurite de unt de arahide, neindulcit, de cateva ori pe zi. Intr-adevar felei de paine cu unt de arahide are intre 180 si 201 calorii , dar beneficiezi si de fibre, proteine, si vitamina E care te vor face sa te simti satula mai repede si iti vor mentine senzatia de satietate pentru mai mult timp decat ar face-o un sandis cu branza, de exemplu.

Mai mult, arahidele si alunele contin grasimi esentiale corpului, grasimile nesaturate, care micsoreaza colesterolul rau si maresc colesterolul bun. Incearca sa alegi un unt de arahide care contine mai putin zahar si alte ingrediente adaugate, pentru a suplini grasimile!

Pizza

O pizza cu legume si mozzarella degresata are aproximativ 600 de calorii, aproape jumatate din cele pe care contine o pizza obisnuita. Da,am putea spune ca este o pizza de dieta, dar este la fel de delicioasa! Mai mult, daca alegeti blatul subtire din faina integrala veti beneficia si de portie de vitamine si minerale  (B, E si fier) si veti incetini procesul de luare in greutate, conferind satietate (aportul ridicat de fibre).  Asa ca, iubitorii de pizza nu trebuie sa renunte complet la aceasta placere, ci doar sa o adapteze dietei.

 

Comentarii

comentariu

banner-INF

About the Author

-