Published On: lun, Feb 22nd, 2016

200 de ONG-uri pot beneficia de 9 milioane de dolari pentru promovarea in Google

Share This
Tags

In anul 2016, 200 de ONG-uri pot beneficia de 9 milioane de dolari pentru promovarea in Google, prin Asociatia Europa Digitala. Programul “WEB-ONG” are ca obiective principale dezvoltarea capacitatilor de promovare a ONG-urilor, cresterea ratei de absorbtie a fondurilor nationale si internationale alocate pentru acestea si cresterea increderii romanilor in actiunile organizatiilor non-profit.

Dintre acestea, 30 de proiecte internationale dedicate ONG-urilor au fost deja castigate, iar 170 sunt in procese de inrolare. Mai mult decat atat, Asociatia Europa Digitala – initiarorul programului national si prima organizatie partener certificat Google din Romania – anunta ca, pentru anul 2016, a alocat alte 200 de locuri pentru programul “WEB-ONG”, care cumuleaza un fond de 9 milioane de dolari in Granturi Google, pentru promovarea organizatiilor in mediul online.

Anul trecut, organizatiile inscrise au beneficiat de peste 1 milion de accesari ale paginilor de Internet si peste 16 milioane de afisari in motoarele de cautare ale proiectelor sociale derulate de acestea. Programul “WEB-ONG” are menirea de a ajuta ONG-urile din Romania sa-si dezvolte capacitatile de promovare, prin construirea gratuita a paginilor web si de aplicare la diverse granturi internationale, printre care si Google Ad Grants for nonprofits, care ofera acestora un buget lunar de 10.000 de dolari, pe care il pot folosi pentru publicitatea online in motorul de cautare Google.


Programul dedicat organizatiilor non-profit a fost lansat in Romania, in contextul in care un studiu dat publicitatii de iVox.ro, arata ca doar jumatate din ONG-urile romanesti se promovau online in 2015, iar 81,58% dintre acestea nu au aplicat niciodata pentru o finantare nationala sau internationala destinata organizatiilor non-profit, majoritatea motivand lipsa de resurse si de cunoastere. Dupa un an de la lansarea programului, Asociatia “Europa Digitala” a reusit sa cresca gradul de incredere a romanilor in ONG-uri, oferindu-le acestora un uneltele necesare pentru a comunica mai eficient si transparent cu beneficiarii sau grupurile-tinta ale proiectelor sociale, iar mediul online s-a dovedit a fi cel mai eficient mod de a promova comunitatea civila.

Comentarii

comentariu

About the Author