Published On: lun, Mai 18th, 2015

Cel mai puternic brand brailean, proft mai mic in 2015 decat in 2014

Share This
Tags

Producatorul de camasi Braiconf Braila a raportat pentru trimestrul I venituri totale de 8,950 milioane de lei, cu un profit de 0,627 milioane de lei. In perioada similara a anului trecut compania a avut venituri de 8,835 milioane lei si un castig de 0,793 milioane lei, scrie Ziarul Financiar.

Unul dintre cele mai cunoscute branduri romanesti care a ramas in picioare dupa Revolutie incearca sa-si faca mai mult loc pe piata de camasi, managementul companiei avand un program de investitii in marketing care sa ii determine pe romani sa renunte la celebrele camasi italiene si sa cumpere Braiconf.

Saptamana trecuta compania a deschis un magazin in zona comerciala de lux de la parterul hotelului Marriott din Capitala. Braiconf Braila, companie care are ca actionari principali Bank Julius Baer, Zürich, 25%, si Electroarges, cu 17%, are o valoare bursiera de 22,407 milioane lei (5 mil. euro) la ultimul pret de tranzactionare de 0,5 lei/actiune.

 

Comentarii

comentariu

About the Author

-