Published On: mar, Mar 17th, 2015

ATENTIE! Administratorul blocului este obligat sa va informeze in scris despre cum sunt cheltuiti banii asociatiei

Share This
Tags

Asociatii-de-proprietari info brailaPrin completarea Legii nr 230/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari, cu legea nr 34/2015, publicata in Monitorul Oficial pe data de 12 martie 2015, administratorii de bloc vor trebui sa informeze in scris sau prin posta electronica pe toti membrii asociatiei, cu privire la situatia financiara a asociatiei.

Incepand cu 15 martie, administratorii vor trebui sa comunice trimestrial, in scris sau prin posta electronica, proprietarilor si membrilor asociatiei toate elementele de cheltuieli, venituri, incasari si plati aferente asociatiei de proprietari, sub semnatura proprie si contrasemnata de presedintele si de cenzorul asociatiei.

Conform legislatiei actuale, proprietarii au dreptul sa solicite explicatii cu privire la calculul cotei de contributie, la cheltuielile asociatiei de proprietari si, eventual, sa o conteste la presedintele acesteia, in termen de zece zile de la afisarea listei de plata. La randul sau, presedintele va fi obligat sa raspunda la contestatie in termen de sapte zile.

Posesorii de imobile au dreptul sa cunoasca toate aspectele ce tin de activitatea asociatiei si au acces, la cerere, la orice document al acesteia.

Comentarii

comentariu

About the Author

-