Published On: mie, Ian 21st, 2015

Scapa de burtica cu alimente minune

Grasimea abdominală nu mai este o problema, exista multe alimente care contribuie la eliminarea acesteia într-un mod sanatos și de durată. Vom trece in revista cele mai cunoscute dintre acestea. Exista multe diete care contribuie la pierderea in greutate, insa majoritatea dintre acestea sunt dăunătoare sănatății organismului. Astfel, va vom prezenta câteva secrete care ajuta să ardeți grăsimea de pe burtă intr-un mod mai eficient.

Pentru a pierde grasimea de pe burta trebuie sa cresteti cantitatea de alimente si nutrienti care s-au dovedit a fi eficienți în eliminarea acesteia:

 Nuci, acestea fiind cea mai bună sursă vegetală de acizi grași omega-3, au proprietăți antiinflamatoare și ajuta la reglarea concentrațiilor de hormoni de stres. Concentratia mare in corp a hormonilor de stres (precum cortizolul) poate determina acumularea grasimii, în special pe abdomen. O dietă bogată în acizi grași omega-3 poate preveni concentrațiile mari de cortizol sau de alți hormoni de stres și,  în consecință, grăsimea nu se va mai acumula pe abdomen.

Grapefruit, in urma unui studiu realizat asupra unor adulti obezi, care au consumat jumătate de grapefruit sau un pahar de suc proaspăt de grapefruit înaintea celor trei mese principale, s-a observat o scădere semnificativă a greutății corporale și a circumferinței taliei acestora. Acest lucru se explica prin faptul ca grapefruitul-ul are un continut ridicat de apă, ceea ce conduce la cresterea gradului de satietate, respectiv la micsorarea portiilor. Grapefruit-ul mai are si proprietăți diuretice, care ajută la eliminarea surplusului de apă, respectiv la scaderea greutatii.

Iaurt grecesc cu conținut scăzut de grăsimi, o dieta bogata in produsele lactate poate fi eficientă în reducerea grăsimii de pe burtă, in special in talie, datorita continutului bogat in calciu, care regleaza modul în care grăsimea este stocată și metabolizată de organism. Produsele lactate sunt bogate și în aminoacidul arginină, care este un promotor al pierderii grăsimii și a creșterii masei musculare. Astfel, dieta zilnica trebuie sa contina produse lactate, deoarece sunt o excelentă sursă de proteine și dau senzația de sațietate, doar ca trebuie sa alegem pe cele cu continutul scazut de grasimi (degresate). Iaurtul are și rolul de a regla flora bacteriană și tranzitul intestinal, prevenind astfel și senzația de balonare.

Afine și coacăze negre, pe langa faptul ca au puternice proprietăți antiinflamatoare, cocăzele și afinele au și alte beneficii surprinzătoare – pot reduce grăsimea abdominală. Studiile realizate pe soareci, care au fost hrăniți pe o perioada de peste 3 luni, în mod constant, cu un meniu ce conținea coacăze, au demonstrat faptul ca grasimea abdominala a acestora s-a redus semnificativ.

Ardeiul gras, este o excelentă sursă de vitamina C. Studiile realizate au arătat că această vitamină contribuie la revenirea la normal a concentrației de cortizol după o situație stresantă, astfel ca hormonii de stres vor circula în organism pentru o perioadă mai scurtă de timp, ceea ce va impiedica depunerea de grăsime pe burtă.

Comentarii

comentariu

About the Author

-