Published On: lun, Ian 5th, 2015

E CHIAR PE BUNE: Cum poti sa cresti in inaltime! Alimentele care te ajuta sa devii mai inalt

Share This
Tags

Noile cercetari au demonstrat ca procesul cresterii in inaltime poate fi modificat si de mana omului. Cresterea in inaltime poate fi influentata printre altele ( somn, exercitii fizice si mentale) si de o alimentatie corecta, cu produse atent selectionate.

Pentru a sti ce alimente sunt necesare cresterii in inaltime trebuie, intai de toate, sa afli ce elemente sunt necesare fiecarei parti a corpului. Spre exemplu, oasele au nevoie pentru a creste, a se lungi si a se repara de fosfor, calciu si mazgneziu, conform crestereinaltime.ro.

Muschii au nevoie de apa si proteine pentru a creste. In procesul cresterii tale in inaltime ai nevoie sa hranesti corect atat oasele cat si muschii.

Nu trebuie ignorate calitatea si cantitatea alimentelor. In functie de tipul de alimente pe care le consumam inaltimea noastra va ramane la fel sau va creste. Trebuie sa consumi alimente bogate in proteine, dar mai putin bogate in carbohidrati si grasimi.

Ce rol au proteinele in crestere si nu numai?

Cel structural, prin care proteinele asigura construirea si refacerea tesuturilor.
Cel functional, prin care proteienele iau parte la procele metabolice, fiind componente ale unor enzime si ale unor hormoni.
Cel fizico-chimic, prin care proteinele participa la reglarea unor procese si a echilibrului acido-bazic.
Cel energetic, prin care proteinele devin surse de energie atunci cand glucidele si lipidele s-au epuizat.
Laptele – plin de proteine pentru cresterea in inaltime
Laptele este, de departe, cel mai important aliment legat de cresterea in inaltime. El contine o mare cantitate de calciu, dar si de proteine ce asigura refacerea corpului. Fiind usor digerabil, asimilarea se producere la fel de repede. Doza zilnica recomandata este de 2-3 pahare.

Ouale – da si nu in ceea ce priveste cresterea in inaltime
Ouale sunt o sursa naturala perfecta pentru aportul de proteine, implicit si pentru cresterea in inaltime. Partea dificila a consumului de oua este faptul ca albusul poate fi cosumat in abundenta, avand 100% proteine, insa galbenusul trebuie evitat datorita continutului mare de grasimi. Pentru a creste in inaltime consuma cat mai multe oua, chiar si 2 pe zi.

Carnea de pui – un mare plus pentru cresterea in inaltime
Carnea de pui este unul din alimentele care contin o mare cantitate de proteine. Asadar, ea are o mare influenta asupra construirii tesuturilor si a muschilor. Doza minima recomandata de carne de pui pe zi este de 100 grame. Carnea de pui contine si o canatitate considerabila de zinc, mineral care ajuta la producerea hormonului cresterii in cantitati mai mari.

Alte alimente cu bogate in proteine
carnea de vaca
boabele de soia (plantele cele mai bogate in proteine)
calciul coral – favorizeaza cresterea oaselor, dar si a parului si unghiilor
ovazul – da senzatie de satietate si previne obezitatea

Comentarii

comentariu

About the Author

-