Published On: mar, Mai 27th, 2014

Viitura pe Dunare. Restrictie de tonaj pe digul Smardan-Macin

inundatiiDunarea a depasit cota de inundatie, iar digurile sectorului de aparare brailean sunt monitorizate in permanenta.

Niciun autovehicul cu un gabarit de peste 7,5 tone nu va mai circula incepand de marti pe digul Macin-Smardan, parte a DN 22, care leaga orasele Braila si Tulcea, din cauza apei Dunarii care a inceput sa se infiltreze in aceasta lucrare de aparare impotriva inundatiilor.

"Avand in vedere dispozitiile Hotararile C.J.S.U Tulcea, privind interzicerea, incepand cu data de 27.05.2014, a circulatiei autovehiculelor cu masa totala maxima de 7,5 tone pe digul sosea Smardan – Macin, si pe digul care face legatura intre Tulcea – Chilia Veche, ca urmare a cresterii cotelor dfluviului Dunarea, se instituie restrictie de tonaj la circulatia autovehiculelor cu masa totala maxima autorizata mai mare de 7,5 tone, din judetul Braila spre judetul Tulcea, pe la punctul de trecere bac Braila – Smardan.

Fac exceptie autovehiculele care transporta persoane, echipajele de interventie ale pompierilor, politiei, salvarii si cele care executa lucrari de eliminare a efectelor inundatiilor", se arata in comunicatul emis de ISU Braila.

La punctul de trecere bac Braila – Smardan, va fi instalat un filtru al Inspectoratului de Politie Judetean Braila pentru punerea in aplicare a restrictiei si de indrumare a participantilor la trafic.

Deasemenea, se mentine restricti de limita viteza, la 60 km/h, pe DN 22B, dig Braila – Galati.

Se continua monitorizarea starii digurilor, a cotelor si a debitelor fluviului Dunarea, asigurarea permanentei la sediile primariilor unutatilor administartiv teritoriale riverane Dunarii, pregatirea rezervelor de forte si mijloace pentru interventia in caz de necesitate si a stocurilor pentru aparare impotriva inundatiilor.

In aceasta dimineata la mira Braila s-a inregistrat o cota de 637 cm, iar debitul fluviului va mai creste si in zilele urmatoare.

 

Comentarii

comentariu

banner-INF

About the Author

-