Published On: Soare, Mar 9th, 2014

5 exercitii inspirate din lumea animalelor care ard caloriile instantaneu

Share This
Tags

Fiecare exercitiu trebuie efectuat timp de 40 de secunde ,cu o pauza de 20 de secunde.Recomandat este sa faci 3 circuite, sau mai multe daca poti. Aceste exercitii focalizeaza rezistenta, mobilitatea si scaderea in greutate . Caloriile pe care le eliminati in urma acestor exercitii sunt de aproximativ 200.

  1. Miscarea cainelui intr-o mana

 

Pentru acest exercitiu trebuie sa stati  in pozitie de flotare cu ambele picioare departate peste nivelul umerilor.Aseaza palma dreapta pe podea sub umarul drep,iar mana stanga trebuie tinuta la spate cu palma in sus.Trebuie sa impingeti soldurile inapoi,  si incercati sa atingeti calcaiele podeaua.Dupa 20 de secunde schimbati mana.

1

2.Mersul ratei

Aseazate in pozitie de genuflexiune, intinzand bratele in fata pentru echilibru. Trebuie pastrat pieptul ridicat ,greutatea corpului trebuie centrata pe calcaie,  si ochii indreptati in fata.Mentii aceasta pozitie in timp ce mergi in fata 20 de secunde , si inapoi alte 20 de secunde.

2

3.Saritura babuinului

Acest exercitiu consta in strangerea pumnilor pe care trebuie sa-i sprijini in podea in fata piciorului stang.Mentine-i in aceasta pozitie in timp ce sari in partea stanga. La aterizare, ridică pumnii si balanseaza-i între picioare, mutandu-ti greutatea corpului pe piciorul stang si intinzand piciorul drept.Trebuie repetat si in cealalta directie.

3

4. Saltul broastei

Ocupa pozitia de start a mersului ratei, dar trebuie centrata greutatea corpului pe partea din fata a talpilor.Mentine aceasta pozitie in timp ce sari usor inainte .Dupa 20 de secunde  repetati exercitiul facand salturi in spate.

4

5.Avansarea lenesului

Acest exercitiu este recomandat de facut la o sala de fitness sub supravegherea unui instructor.

Pentru aceasta pozitie aveti nevoie de o bara de tractiuni pe un suport de haletere la nivelul soldurilor. Trebuie sa apuci bara folosind priza pronatie, ridica-ti gambele, incruciseaza-le si atarna-te la nivelul bratelor.Trebuie sa impingi pieptul spre bara  ducandu-ti capul in partea dreapta a acesteia.La urmatoarea repetare du capul in partea stanga a barei.

5

Comentarii

comentariu

banner-INF

About the Author

-