Published On: lun, Dec 23rd, 2013

Noua sigla ANAF, cea mai scumpa din lume

Share This
Tags

122113_1158_nouasiglaan1Agentia Nationala de Administrare Fiscala va avea un nou aspect, fiind modificate siglele institutiei si ale structurilor subordonate, alaturi de sigla generala A.N.A.F.

„Valoarea contractului privind reconfigurarea portalului ANAF si redesenarea siglei a fost in valoare de 8.000 de euro, a declarat Sabina Zeres, purtator de cuvant ANAF.

Proiectul se desfasoara pe o perioada de 34 luni. Valoarea totala eligibila a proiectului (fara TVA) este de 7.090.815,63 de lei din care: 6.027.193,54 lei – valoarea eligibila nerambursabila din Fondul Social European si 1.063.622,39 lei – confinantarea eligibila a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, in calitate de beneficiar.

Firmele de publicitate precum si specialistii in comunicare, critica aspru noile sigle. Stefan Liute, specialist in branding, afirma ca „Sunt dizgratioase si nu respecta niciun fel de principii de design grafic si de estetica si exista si greseli sau nepotriviri din punct de vedere al simbolisticii. Scutul de la ANAF, care, apropo, este copiat de pe Internet, este de regula asociat cu apararea si ordinea publica”. 

Pe partea cealalta, Dan Popovat, manager de proiect, declara ca: „Scutul este un simbol defensiv. ANAF reprezinta o institutie care protejeaza interesele statului roman”. 

Schimbarea siglelor este doar prima etapa in incercarea Fiscului de a-si schimba imaginea. Alte doua milioane de euro – cea mai mare parte bani europeni, se vor cheltui pentru campanii media si pentru instruirea functionarilor. De la anul, ca sa se asigure ca romanii declara tot ce au, inspectorii Fiscului vor avea dreptul sa intre in case, insa numai cu permisiunea unui judecator. 

 

 

 

Comentarii

comentariu

About the Author

-