Published On: lun, Sep 16th, 2013

Politistii braileni alaturi de elevi in prima zi de scoala

Share This
Tags

elevi-la-scoala-300x22516 septembrie, odata cu inceperea noului an scolar, politisti braileni vor fi alaturi de elevi, parinti si cadre didactice, cu ocazia inceperii unui nou an de invatamant.

Politisti de ordine publica, de la rutiera si de la alte structuri, vor actiona, suplimentar fata de dispozitivul curent, in zona unitatilor de invatamant.

Politistii vor actiona pentru depistarea si luarea masurilor legale fata de persoanele care, prin comportamentul sau activitatile pe care le desfasoara, afecteaza climatul de siguranta publica.

Echipajele de politie rutiera vor fi prezente, in zona intrarilor in scoli, in intervalele orare in care se efectueaza intrarea si iesirea de la cursuri a elevilor.

Siguranta in scoli si in zona acestora este o prioritate a Politiei Romane. Reamintim faptul ca, ponderea activitatilor preventive si de combatere a infractionalitatii in mediul preuniversitar au fost desfasurate, in anul scolar trecut, de Politia Romana, 80% din totalul efectivelor angrenate fiind politisti.

Imbucurator este faptul ca, in urma eforturilor Politiei Romane, in parteneriat cu celelalte structuri ale M.A.I., numarul infractiunilor sesizate, in incinta si in zona adiacenta a unitatilor de invatamant preuniversitar fata de anul scolar 2011/2012 a scazut. Din analiza infractiunilor sesizate a reiesit faptul ca, 90% din faptele penale s-au comis in incinta scolilor si doar 10% in zona adiacenta acestora.

Masurile pe care le vor lua politistii sunt structurate pe trei paliere: prevenirea prin actiuni educative, verificarea modului de supraveghere si paza a unitatilor scolare in conformitate cu prevederile Legii nr. 333/2003 si acordarea sprijinului de specialitate, precum si activitati pentru mentinerea ordinii publice, interventia in cazul evenimentelor produse in perimetrul unitatilor scolare, sesizate prin „112” si combaterea absenteismului scolar.

Comentarii

comentariu

banner-INF

About the Author

-