Published On: joi, Iun 20th, 2013

Nazare critica dur numirea lui Obreja in functia de prefect

alexandru nazareDeputatul Alexandru Nazare, vicepresedinte PDL si presedinte al organizatiei PDL Braila, condamna modul in care USL tranzactioneaza functiile din administratia publica, instaland in postul de prefect un politruc transformat peste noapte in inalt functionar public. Presedintele PDL Braila considera ca prin aceasta numire reprezentantul Guvernului in judet ar deveni o persoana care nu indeplineste conditiile necesare si care se foloseste de tertipuri pentru a mima legalitatea.

“Reprezentantii USL isi dau arama pe fata girand o numire impardonabila la conducerea Prefecturii Braila. Singurul merit al prefectului pe care premierul Ponta doreste sa-l numeasca pe ascuns este apartenenta la Partidul Conservator, spre deosebire de actualul prefect, doamna Mihaela Marcu, care este un excelent profesionist fara culoare politica. Intreaga tara trebuie sa afle situatia inacceptabila de la Braila, in care un politruc este incadrat peste noapte ca politist local in comuna Tarlungeni din judetul Brasov, doar pentru a mima calitatea de functionar public. Cu toate acestea, proaspatul politist local Obreja tot nu indeplineste conditia de 5 ani vechime, fapt care face aceasta numire si mai dubioasa. Prin urmare, ii cer premierului Ponta sa renunte in ceasul al doisprezecelea la acest troc politic compromitator si sa nu trimita spre publicare la Monitorul Oficial aceasta hotarare scandaloasa. In acelasi timp, liderii locali ai USL, care anul trecut faceau declaratii publice de sustinere a a doamnei prefect Marcu, trebuie sa iasa din pasivitatea si complicitatea din ultimele luni de zile, deununtand public acest troc. Daca aceasta manevra nu este oprita, Braila va deveni un model negativ si pentru alte judete in ceea ce inseamna politizarea scandaloasa a administratiei. Aceasta bataie de joc la adresa brailenilor mai poate fi oprita daca reprezentantii USL realizeaza ca Braila trebuie respectata si nu tranzactionata politic printr-o numire care nu face deloc cinste judetului”, a declarat Alexandru Nazare.

Din aceste motive, Alexandru Nazare ii cere premierului Ponta sa nu trimita spre publicare la Monitorul Oficial o asemenea hotarare care ar dinamita administratia braileana. Presedintele PDL Braila le cere si liderilor USL Braila sa iasa din pasivitate si complicitate, opunandu-se acestei numiri care nu face cinste administratiei brailene.