Published On: vin, Mai 31st, 2013

Ridicarea masinilor de pe domeniul public, o noua disputa in CLM

RIDICARE MASINI* Apele s-au involburat in sedinta de CLM in momentul in care a fost nevoie de aprobarea proiectului privind delegarea gestiunii sec de ridicare, transport, depozitare si eliberare a vehiculelor stationate sau parcate neregulamentar pe terenurile municipalitatii * Simona Draghincescu a cerut lamuriri directorului SC Braicar SA, Cornel Sandulescu, intrebandu-l daca nu ar fi mult mai ieftin achizitionarea in leasing a unei masini cu ajutorul careia sa fie saltate autoturismele parcate la voia intamplarii *

Azi, pe ordinea de zi a Consiliului Local Municipal s-a aflat spre aprobare Proiectul de hotarare privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitii “Consolidarea si restaurarea fantanii arteziene din Piata Traian, municipiul Braila”. Desi o parte dintre consilieri se asteptau la discutii pe marginea acestui punct, primarul Aurel Simionescu a apropus retragerea de pe ordinea de zi, precum si a punctului care face referire la “Scoaterea la licitatie publica, in vederea inchirierii, terenului in suprafata de 2,25 mp, teren ce apartine domeniului public al municipiului Braila, situat in Braila, Calea Calarasilor nr. 64, langa bl. 13, in vederea amplasarii unei constructii provizorii cu destinatia de modul comercial”.

Deci cu alte cuvinte, fantana arteziana din Centrul orasului mai are de asteptat pana la o viitoare punere in discutii si apoi a unei aprobari.

Alte doua puncte pentru care s-a solicitat retragerea de pe ordinea de zi, propunere facuta de Simona Draghincescu, au fost legate de “delegarea gestiunii serviciului de ridicare, transport, depozitare si eliberare a vehiculelor stationate/parcate neregulamentar si a vehiculelor fara stapan sau abandonate pe terenuri apartinand domeniului public sau privat al municipiului Braila” si “Aprobarea Planului urbanistic Zonal pentru obiectivul <Construire supraetajare corpuri C1 si C2>, situat in Braila, strada Grivitei, nr. 142, initiat de Marin Valentin”. Insa in momentul in care s-a supus la vot retragerea acestor doua proiecte, primul a ramas pentru a se vota, singurul vot impotriva apartinand Simonei Draghincescu.

tarif ridicare masini“Este bine ca ati realizat un targ in locuri special amenajate pentru masinile care urmeaza a fi vandute. Problema este a celorlalti cetateni care isi parcheaza masinile pe trotuar sau in alte locatii sau pe spatiile verzi. O sa dati ocazia unor abuzuri pe care nu vi le puteti imagina. Eu am fost martora la multe lucruri si ni s-au intamplat multe chestii si nu pot sa uit cum in anumite imprejurari, chiar si cu blocarea de roti. Ne vom trezi ca foarte multi cetateni vor suporta aceasta rigurozitate pe care o veti aproba, ca eu nu sunt de acord. In documentatie am gasit ca se vor ridica masinile care sunt parcate pe spatiul verde. Sunt de acord cu ridicarea lor, lucru pe care il puteati sa-l faceti si inainte de a initia acest proiect”, a zis Simona Draghincescu.

Atingandu-se un alt punct slab al proiectului a fost referitor la existenta in administrarea SC Braicar SA a unei masini care va efectua ridicarea vehiculelor parcate necorespunzator. Directorul Cornel Sandulescu a fost intrebat de Simona Draghincescu despre acest lucru, seful societatii de transport public spunand ca utilajul va fi inchiriat.

Referitor la tarifele ce urmeaza a fi aplicate, consilierul municipal Dragincescu a spus: “Sa inteleg ca pretul este 1.300 de euro pentru o singura ridicare pe zi? Adica 1.300 euro impartit la 30 zile da 185 lei, pentru o singura ridicare de masina, bani pe care ii plateste cetateanul. Ati facut un calcul pentru o astfel de masina in leasing, care sa ramana in proprietatea dumneavoastra? Cred ca ar costa mai ieftin in acest ultim mod. Daca se ridica 100 de masini pe luna persoana de la care ati inchiria masina ar primi 18.500 lei. Iar o rata de leasing nu cred ca depaseste aceasta suma. O astfel de masina costa aproximativ 100.000 euro”, a precizat Simona Draghincescu.

Comentarii

comentariu

banner-INF

About the Author

-