Published On: lun, Mar 11th, 2013

Masuri extraordinare la Liceul Tehnologic “Anghel Saligny”

Share This
Tags

* Dupa ce mai multe filmulete cu elevi batausi au circulat pe internet, ISJ Braila s-a sesizat si a intensificat controalele in aceasta unitate de invatamant * Profesorii si elevii sunt monitorizati timp de doua saptamani de trei inspectori scolari * Un raport va fi inaintat ministrului Educatiei *

Inspectoratul Scolar a decis sa-i monitorizeze pe elevii batausi de la Liceul Tehnologic “Anghel Saligny” din Braila, unde in urma cu cateva saptamani, a avut loc un incident violent intre cinci elevi de clasa a noua. Prin urmare, zilnic, timp de doua saptamani, o echipa formata din trei inspectori scolari supravegheaza pe rand activitatea profesorilor, cat si a elevilor. In timpul pauzelor, elevii nu mai sunt lasati sa stea in grupuri in clase, fiindca in sali nu sunt camere de supraveghere, insa pe holuri da.

“Deoarece intr-o perioada scurta au aparut mai multe incidente neplacute in unitatile de invatamant, am decis in Consiliul de Administratie, sa supraveghem in special Liceul “Anghel Saligny”. Avem in vedere actele de violenta, controlam timp de doua saptamani cu o echipa formata din trei inspectori scolari condusa de Catalin Stanica, inspectorul adjunct. Se verifica daca dirigintii dezbat problema violentei in scoli, daca se popularizeaza masurile luate impotriva elevilor batausi si cu cei care filmeaza in unitatile de invatamant si urca filmele pe retele de socializare. La sfarsitul perioadei de supraveghere se va intocmi un raport care ii va fi prezentat ministrului Educatiei, Remus Pricopie. Aceasta actiune are ca scop sprijinul unitatii de invatamant si stoparea unor astfel de evenimente”, a declarat profesorul Iulian Danielescu, inspector scolar general.

Autoritatile locale sunt nemultumite de ceea ce se intampla in unitatile de invatamant din Braila. Recent, presedintele CJ, Gheorghe Bunea Stancu a vorbit despre aceste incidente cu parere de rau.

Comentarii

comentariu

banner-INF

About the Author

-