Published On: mar, Mar 26th, 2013

Hipermarketul Carrefour renunta la cea mai ieftina marca proprie

Share This
Tags

* Carrefour, prezent pe piata locala cu o retea de peste 100 magazine, hipermarketuri, supermarketuri si magazine de proximitate, va renunta la marca sa proprie “No. 1”, care va fi inlocuita cu o alta marca proprie din portofoliu *

Compania franceza este in plin proces de rebrandig al marcii No.1 cu care retailerul a intrat inca din octombrie 2004 pe segmentul “primul pret”, adica cel mai mic pret, potrivit oficialilor companiei.

Marca No.1 al celor de la Carrefour va fi inlocuita de Carrefour Discount, pe care compania a introdus-o in piata, initial in teste, incepand cu finalul lui 2011. Este vorba despre un brand foarte bine vandut in celelalte state europene si care si-a facut debutul in magazinele din Romania pe segmentul produselor nealimentare.

Potrivit informatiilor de pe site-ul oficial Carrefour, sub brandul NO.1 se comercializeaza peste 550 de produse alimentare si non-alimentare, de la produse proaspete, bauturi, produse de bacanie, cosmetice, textile, amenajarea casei si bricolaj. Se pare ca numarul articolelor sub aceasta marca a scazut treptat de-a lungul timpului, pe masura ce retailerul a introdus si alte branduri private. Spre exemplu, in 2006, adica la 2 ani de la lansarea Marcii NO.1 Carrefour vindea sub aceasta marca in jur de 700 de produse alimentare si nealimentare si tot atunci in fiecare magazin Carrefour se vindeau lunar aproximativ 430.000 de produse marca NO.1.

In prezent, compania vinde marci private sub mai multe branduri, precum Carrefour Discount, TeX, Carrefour Home sau Reflets de France. Cumulat, marcile private reprezinta 12% din vanzarile anuale ale Carrefour.

Comentarii

comentariu

banner-INF

About the Author

-