Published On: mie, Mar 6th, 2013

Gust delicious, calorii putine

Share This
Tags

* Gustarile, alese corect, pot deveni un real ajutor in dieta * Te ajuta sa controlezi senzatia de foame, sa mananci mai putin la masa si sa iti pastrezi energia *

Fructele, legumele, cerealele, sunt gustari sanatoase care ofera organismului nutrientii necesari si sunt sarace in calorii.

Un ou fiert si un morcov contin 100 calorii. Ouale si morcovii sunt surse bogate in luteina si vitamina A, recomandate pentru sanatatea ochilor.

O para si o feliuta de branza contin 100 calorii. Datorita continutului bogat de fibre solubile, perele sunt foarte satioase, reducand pofta de mancare. Pe langa faptul ca te ajuta sa slabesti, consumul de pere aduce si numeroase beneficii pentru sanatate.

O banana (marime medie) are 90 calorii. Bananele sunt surse importante de vitamina B6, vitamina C, potasiu, magneziu si fibre. Sunt recomandate in combaterea depresiei, anemiei, afectiunilor intestinale. In plus, ajuta la asimilarea calciului si protejeaza oasele.

Un mar contine doar 50 calorii. Merele sunt foarte satioase si te ajuta sa mananci mai putin. Cercetatorii sustin ca femeile care consuma 3 mere zilnic, reusesc sa slabeasca mai usor, cu pana la 40% mai mult fata de cele care nu au acest obicei alimentar. Studiile au dovedit ca un consum bogat de mere aduce numeroase beneficii. Merele sunt o sursa bogata in fibre, atat solubile cat si insolubile. Specialistii spun ca fibrele contribuie la scaderea nivelului de colesterol din sange si a riscul depunerii acestuia pe artere. Astfel, o dieta bogata [n mere ajuta la prevenirea atacurile de inima.

Un iaurt de 100 ml cu cereale integrale contine 100 calorii. Cerealele integrale sunt sarace in calorii, dar bogate in nutrienti si fibre.

Doua linguri de seminte de dovleac contin 95 calorii. Semintele de dovleac fac parte dintre cele mai hranitoare seminte, bogate in carbohidrati, aminoacizi, acizi grasi nesaturati si vitamine C, D, E, K, B, calciu, potasiu. S-au dovedit eficiente in tratamentul depresiei, prevenirea osteoporozei si in combaterea parazitilor.

Comentarii

comentariu

About the Author

-