Published On: lun, Mar 11th, 2013

Cele mai bune alimente pentru digestie

Share This
Tags

* Cele mai multe dintre mesele consumate sunt pline cu ingrediente artificiale, conservanti, hormoni si aditivi chimici care deseori declanseaza indigestie * Alimentele care au un continut ridicat de potasiu si magneziu actioneaza foarte bine asupra digestiei *

Perele sunt o sursa foarte importanta de fibre care au un rol benefic pentru sanatatea digestiva. Rolul lor este de a inmuia materiile fecale, marindu-le masa si facilitand astfel eliminarea lor din tractul digestiv. Acest lucru este de preferat sa fie mentinut constant, deoarece astfel absorbtia nutrientilor este mai buna, riscul de a suferi de boli intestinale este unul foarte redus, iar problemele cu greutatea vor disparea.

Un iaurt bun nu trebuie sa contina lapte praf, zahar sau alte ingrediente, doar lapte si fermenti lactici. Prin urmare, alege cu atentie un iaurt de calitate si consuma-l, deoarece este un real ajutor pentru digestie, imbunatateste sistemul imunitar si ne apara de infectii ale tractului digestiv.

Prunele uscate constituie o gustare sanatoasa, datorita mineralelor si a vitaminelor pe care le contin. Patru sau cinci prune uscate contin maximum 100 de calorii, prin urmare poti sa apelezi la ele ca gustare oricand simti nevoia de ceva dulce. Astfel vei stimula si tranzitul intestinal, deoarece sunt recunoscute ca fiind de un real folos pentru persoanele care sufera de constipatie.

Ceaiul de musetel calmeaza cel mai rapid problemele cu stomacul. Este recomandat sa consumi o ceasca cu ceai de musetel caldut, la o jumatate de ora dupa ce ai mancat, deoarece te va ajuta la digestie.

Sfecla rosie, la fel ca si avocado, este un aliment bogat in fibre, potasiu si magneziu, ceea ce inseamna ca stimuleaza digestia. Consuma sfecla rosie pe post de salata, sau consum-o la finalul meselor. Sfecla rosie contine o cantitate importanta de beta-caroten, fier si calciu, asa ca dupa consumul acesteia vei avea o multime de beneficii.

Comentarii

comentariu

About the Author

-