Published On: Soare, Feb 3rd, 2013

Atentie la cumparaturi, pentru 2 kg de cartofi 30 de lei

Share This
Tags

* La unul dintre supermarket-urile din Braila pentru 2 kg de cartofi trebuie sa scoti din buzunar nici mai mult, nici mai putin de 30 lei * Desi pare ceva absurd, acest lucru a patit o femeie in week-end * Un caz similar a fost al unei alte persoane care a cumparat un kg de banane, pentru care a platit 20 lei *

In acest week-end, doua femei din Braila au fost martorele neatentiei uneia dintre casierele unui supermarket, situat pe B-dul Dorobantilor la intersectia cu strada Tineretului.

Primul caz este al unei brailence care, dupa ce si-a facut cumparaturile la acest magazin, a fost nevoita sa plateasca o suma destul de mare pentru un kilogram de banane. Era vorba de 20 lei. Femeia, dupa ce a iesit din magazin, a verificat bonul fiscal, apoi vazand ca s-a comis o greseala, s-a reintors in magazin pentru a remedia problema si pentru a i se inapoia banii.

Ajunsa la casa supermarket-ului, femeia a cerut lamuriri. Casiera i-a spus ca din cauza ca nu a lipit bine bonul eliberat de cantarul electric, ajungand la casa, s-a scanat o alta suma. Dupa cateva minute problema s-a rezolvat si femeia a primit banii platiti in plus.

“Cum adica nu am lipit bine bonul de la cantar? Nicaieri nu am patit asa ceva. Si aceeasi metoda o folosesc si la alte magazine mai mari. Si daca fata de la casierie nu poate scana respectivul bon, incepe sa tasteze codul de bare. Si nu e nicio problema. Este de-a dreptul pur si simplu. Unde oare le-o fi mintea, nu stiu. Bine ca nu am aruncat bonul. Dar chiar daca nu-l aveam faceam reclamatie si tot o rezolvam. Oricum se putea vede si pe camerele de filmat ca nu plecasem de mult timp”, a spus femeia indignata.

* Doua kg de cartofi costa 30 lei *

Printr-o situatie similara a trecut si o tanara, care sambata, si-a facut cumparaturile in acest supermarket. Fata, ajungand la casa pentru a plati nu si-a dat seama ca la suma de 50 lei a primit ca rest cu 26 lei mai putin.

“Dupa ce am ajuns acasa, am scos toate cumparaturile si am observat ca suma pe care am platit-o la magazin este mult prea mare comparativ cu celuasem. Facand o socoteala rapida mi-am dat seama ca fusesem jecmanita cu 26 lei. Am bagat cele cumparate in sacosa si m-am protapit in fata casierei de la magazin. I-am spus care e problema si ea mi-a cerut bonul fiscal. I l-am aratat, i-am spus ca nu e posibil ca pentru 2 kg de cartofi sa mi se incaseze 30 lei. In acel moment ea m-a sfatuit sa cantaresc din nou cartofii. Zis si facut. Apoi mi s-a spus sa mai astept un pic, pana va veni responsabila de magazin. Dupa ce mi s-a spus ca nu este posibil si ca nu e vina lor, intr-un final au inceput sa caute zeci de scuze pentru ceea ce se intamplase. Aici mi s-a spus ca nu sunt singurul caz, ca si o alta persoana patise la fel cu niste banane cumparate. Sunt decisa sa nu mai fac cumparaturi aici. Sunt chiar neseriosi si neatenti. Eu ma intreb oare cate astfel de cazuri se petrec zilnic. Dar ei cand fac monetarul, nu verifica si bonurile? Nu vad ca s-au luat bani prea multi? Este jecmaneala pe fata”, a spus tanara desgustata de ceea ce patise.

Si asta nu ar fi singura problema de la acest magazin. Spre exemplu la alte supermarket-uri exista aparate de scanat cu ajutorul carora poti vedea cat costa respectivul produs achizitionat. Ei bine, aici aparatul lipseste cu desavarsire. Ne punem un semn de intrebare referitor la acest supermarket: Oare cei de la Protectia Consumatorului stiu de acest lucru? Despre felul cum se lucreaza si cum oamenii sunt jecmaniti, din neatentia casierelor?

Comentarii

comentariu

About the Author

-