Published On: mie, Feb 27th, 2013

Aglomeratia de la ghiseele CJAS va fi eliminata din luna iunie

Share This
Tags

* Astazi a avut loc la sediul Perfecturii sedinta comitetului consultativ de dialog civic pentru persoanele varstnice * Un subiect dezbatut  a fost problema aglomeratiei de la ghiseele CJAS Braila *

De la inceputul acestui an au fost transmise aproximativ 12.000 de notificari pentru depunerea declaratiilor de catre persoanele inregistrate prin protocol cu venituri din conventii civile. Se vor mai emite in jur de 5000 de notificari pentru chirii, dividente, dobanzi.

In prezent, in cadrul Casei Judetene de Asigurari de Sanatate Braila functioneaza cinci ghisee. Acestea au urmatoarele atributii: un ghiseu pentru depunerea de concedii medicale si eliberarea de adeverinte asiguratilor, un ghiseu pentru eliberarea de adeverinte medicilor, doua ghisee pentru depunerea declaratiilor de catre persoanele inregistrate prin protocol cu venituri din conventii civile si un ghiseu de relatii juridice.

Perioadele de aglomerare si cele care creeaza nemultumiri sunt cele in care aplicatia este suprasolicitata si anume perioadele de raportari ale furnizorilor.

Pana la rezolvarea problemelor legate de aplicatie de catre CNAS, masurile luate la nivelul CAS Braila au fost urmatoarele: deschiderea a inca doua ghisee pentru persoanele care solicita adeverinte de asigurat sau depun declaratii si afisarea pe site-ul CAS Braila a unei adrese catre furnizorii de servicii medicale ce se afla in contract cu CAS Braila si care solicita pacientilor adeverinte de asigurat.

“Suntem in curs de rezolvare a acestei probleme, dar nu depinde de noi. Avand in vedere multitudinea de date care se incarca zilnic, serverul actual trebuie schimbat cu unul care va asigura datele, pe langa lipsa personalului si al cincilea ghiseu. Am informat furnizorii ca in cazul in care nu este o situatie deosebita, sa acceseze site-ul CJAS si sa nu mai trimita persoanele la ghisee. Pana in luna iunie a acestui an se va face predarea intregii baze de date pentru persoanele asigurate. Procesul de predare este anevoios din cauza lipsei personalului si a problemelor identificate in momentul accesarii bazei de date pe anumite persoane”, a declarat dr. Camelia Nedelcu, din cadrul CJAS Braila.

Comentarii

comentariu

banner-INF

About the Author

-