Published On: lun, Ian 28th, 2013

Infobraila este cuvantul cheie pentru concurenta

Share This
Tags

Ca sa fii autointitulat “lider al presei brailene” e nevoie de mult tupeu, mai ales ca aceasta notiune ar trebui sa se refere nu numai la cantitate, dar mai ales la calitate. Ei bine, un SRL cu o cifra de afaceri de zeci de miliarde s-a gandit ca n-ar strica daca si-ar insusi si munca altora! Asa ca, daca sa cumperi trafic e pe bani, sa te folosesti de cuvinte cheie reprezentand concurenta e mult mai simplu. Prin urmare, fostii mei subalterni de la “liderul presei brailene” au introdus in componenta siteului “liderului” si denumirea “infobraila”, “stiri info braila”, dar si defunctele “monitorul de braila” si viata brailei”, totul din dorinta de a pacali motoarele de cautare ale Google sa indexeze siteul “liderului” intr-o pozitie superioara! Dovada o aveti alaturat, iar explicatia este simpla: motoarele de cautare adevarate nu se bazeaza numai pe traficul inregistrat de un site (mai ales ca acesta poate fi si achizitionat!) ci mai ales pe importanta siteului!

O simpla cautare a rankingului, adica a importantei, arata ca siteurile publicatiilor Infobraila si ale “liderului” Obiectiv sunt la egalitate, acestea avand un pageranking de 4 din 10. O simpla citire a lor explica si de ce “liderul” a simtit nevoia sa folosesasca Infobraila ca si cuvant cheie in propriul site! Ramane de vazut daca proverbul “de ce ti-e frica nu scapi!” se aplica si in acest caz!

Comentarii

comentariu

About the Author