Published On: lun, Noi 26th, 2012

Chiar daca s-au anuntat oferte de mari reduceri, Black Friday sau marea teapa

Share This
Tags

* Brailenii au mers in marile centre comerciale sa vada care-i treaba cu reducerile de Black Friday, insa, cu putine exceptii, le-au gasit numai in magazinele de electronice si electrocasnice * Pentru a putea cumpara au stat la coada si doua ore sau au plecat spunând ca “nu se merita” *

In Vinerea Neagra sau dupa Black Friday apar intotdeauna clientii nemultumiti fie de reduceri fictive sau de scumpiri in loc de ieftiniri, fie de faptul ca siteurile cu oferte au fost nefunctionale. }i anul acesta s-a intâmplat acelasi lucru. Cei care au asteptat miezul noptii pentru a beneficia de promotiile anuntate de Black Friday au avut parte numai de surprize neplacute: site-uri picate si promotii false. Astfel, site-urile unor retaileri importanti precum altex.ro si domo.ro la ora 08.00 nu puteau fi accesate, iar pe site-ul flanco.ro, cumparatorii erau intâmpinati de o pagina de unde puteau descarca un catalog. In plus, utilizatorii au avut probleme si in accesarea site-ului emag.ro.” Nimic spectaculos! La cata publicitate s-a facut trebuia sa le dea aproape gratis”, a spus Ionut, un client. “Altex  si Mediagalxy nu au functionat nici la ora 9.25 am. Sigmanet a avut preturile reduse mai mari decat preturile normale dinainte cu 5 zile, am observat la trei produse pe care le aveam pe lista. Emag a pornit la ora 8.00 si la 8.27 avea cam 1/3 din produse sold out, deci probabil ca aveau in stoc doar cateva bucati. Iar de produse, ce sa zic….este evident ca este redus doar ce nu se vinde..

..ca la noi in Romanica..”, a declarat un alt cumparator online. In centrul commercial brailean, parcarea era arhiplina inca de la primele ore. Ce-i drept, multa lume iesea cu mainile in buzunare dezamagita de aceste reduceri. “Credeam ca se vor simti aceste reduceri, nu mi-am permis sa cumpar mare lucru”, a spus Rodica P. “In afara de cateva electrocasnice sI acelea care cred ca nu se vindeau, la haine nu era mare lucru. Atata publicitate pentru nimic”, a spus Ionica Rusu. Contactact telefonic, seful de echipa al departamentului non-food Carrefour Braila ne-a declarat “Am avut produse la promotii dar am facut vanzari si la celelalte produse. Vanzarile pe fiecare raion au fost conform previziunilor venite de la sediu. Numai la raionul de electronique/photo/cinema/sound am avut multe promotii sI ne-au asaltat clientii. In privinta stocurilor ne-am aprovizionat din timp, astfel icat fiecare client si-a primit produsul dorit”, a spus Cozmin Podaru. Surse din interiorul hypermarketului brailen ne-au dezvaluit faptul ca cifra de afaceri incasata numai pe raionul de electronice a fost de patru miliarde lei vechi. Legea permite returnarea produselor  si serviciilor in termen de 10 zile lucratoare de la data achizitionarii. Aceste prevederi se aplica pentru cumparaturile online, prin posta, telefonic sau prin teleshopping. Acest drept este garantat prin lege, fiind prevazut in Ordonanta nr. 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.

Comentarii

comentariu

banner-INF

About the Author

-