Published On: mar, Oct 23rd, 2012

In fata celor prezenti la sedinta Colegiului Prefectural, CET se lauda si locatarii sufera

Share This
Tags

* Directorul SC CET SA, Petrisor Motoc, s-a laudat in cadrul Sedintei Colegiului Prefectural de marti cu starea numai buna de functionare a magistraturilor de termoficare de care raspunde societatea pe care o administreaza*

Petrisor Motoc si-a inceput discursul pe care l-a tinut in sedinta Colegiului Prefectural de marti, cu lauda proaspetelor lucrari care au avut loc la magistralele de termoficare ale orasului pentru pierderea de energie termica. Aceste lucrari au fost incepute inca din primavara si s-au terminat acum, realizate cu personalul propriu al SC CET SA, care timp de trei luni a fost in somaj tehnic: “Toate lucrarile au fost facute cu personalul CET din primavara si pana acum, chiar daca au fost timp de trei luni in somaj tehnic”, a precizat Motoc. “Datorita neonorarii unor facturi catre furnizori, sistemul de termoficare este oprit acum. Facem demersuri pentru repornire cu ajutorul Ministerului de Interne pentru plata in avans a subventiilor pentru gaze naturale ce urmeaza a fi consumate “ a mai spus directorul de la CET. Concluzia ca utilajele CET sunt gata din punct de vedere tehnic pentru sezonul rece 2012-2013, l-a facut pe subprefectul Catalin Grosu sa faca o observatie: “Recuperarea datoriilor de la asociatiile de bloc, pentru cativa abonati si restul debransati, la reteaua colmatata care trece prin zona acestora, aveti intentia de a-i obliga pe toti sa plateasca cota parte?” a fost intrebarea adresata reprezentantului de la CET. “ Traim intr-o societate democratica, eu nu vad benefice pentru CET aceste litigii cu asociatiile de proprietari” a mai spus subprefectul.  Replica lui Motoc a fost ca: “ Limitarea proprietarilor la contractul de bransament care apartine asociatiilor, acestea sa  administreze pierderile care se platesc de toti locatarii, diferenta de energie termica se factureaza la asociatie” a declarat Motoc. Sfatul subprefectului ca CET sa nu piarda clientii care au mai ramas a primit ca raspuns din partea directorului CET, ca :“ Nu putem intra pe acel domeniu”. Aceste probleme tergiverseaza de ceva timp si se pare ca nu au rezolvare.

Comentarii

comentariu

banner-INF

About the Author

-