Published On: joi, Mar 15th, 2012

Produse contrafacute ridicate de politisti

Share This
Tags

Ieri dimineata, la orele 8.25, politisti din cadrul Politiei orasului Ianca, aflandu-se in exercitarea atributiilor de serviciu pe DN 2 B, pe raza orasului, au oprit in trafic un autoturism inmatriculat in Bucuresti, in care au fost identificati conducatorul auto N.C. (24 de ani), din municipiul Ploiesti, judetul Prahova, si S.N. (37 de ani), din municipiul Urziceni, judetul Ialomita.

In urma efectuarii controlului autovehiculului, au fost gasite 7 sticle cu parfum, de diferite marci, despre care pasagerul S.N. a declarat ca ii apartin, dar pentru care nu detine documente de provenienta, afirmand ca le-a achizitionat dintr-un complex comercial din Bucuresti si ca urma sa le valorifice pe raza municipiului Braila.

Tot ieri, la orele 10.25, politisti de la Sectia 3 de Politie Rurala Surdila Gaiseanca au organizat o actiune, pe raza comunei Dudesti, pe linia respectarii prevederilor Legilor 12/1990, privind protejarea populatiei impotriva unor activitati comerciale ilicite, 84/1998, privind marcile si indicatiile geografice, si  11/1991, privind concurenta neloiala.

Pe timpul actiunii, au fost efectuate verificari la o societate comerciala din comuna, unde au fost gasite 4 costume de trening si o pereche de pantaloni, produse care purtau insemnele si inscriptia unei marci inregistrate.

S-a stabilit ca administratorul societatii, M.I., detinea documente de provenienta pentru respectivele produse pe care le-a achizitionat dintr-un complex comercial din municipiul Bucuresti.

In ambele cauze, bunurile au fost ridicate in vederea continuarii cercetarilor si a fost intocmit dosar penal, conform Art.90, alin.1, lit.„b”, din Legea 84/1998 (punerea in circulatie a unui produs purtand o marca identica sau similara cu o marca inregistrata pentru produse identice sau similare si care il prejudiciaza pe titularul marcii inregistrate) si Art.5, lit.„b”, din Legea 11/1991 (punerea in circulatie de marfuri contrafacute si/sau pirat, a caror comercializare aduce atingere titularului marcii si induce in eroare consumatorul asupra calitatii produsului/serviciului).

Comentarii

comentariu

banner-INF

About the Author

-