Published On: joi, Mai 12th, 2011

Concursul de manager al teatrului “Maria Filotti” nu a fost <>!

Share This
Tags

* o spune chiar cel care a castigat concursul, Mircea Bodolan * el are senzatia ca ii deranjeaza pe multi, inclusiv pe cei de la Primarie, care ar fi vrut pe altcineva pe post si ca este sicanat, doar-doar o sa renunte si o sa plece

Managerul teatrului “Maria Filotti”, Mircea Bodolan, traieste cu impresia ca faptul ca el a castiga concursul de manager al teatrului  deranjeaza multe persoane, incepand de la angajatii institutiei si terminand cu unii sefi din Primaria municipiului. Bodolan se simte tinta unei campanii care are drept scop indepartarea sa din functie, prin orice mijloace.  El a explicat astazi, intr-o conferinta de presa, ca  nu si-a dorit sa strice socotelile nimanui, motiv pentru care, inainte de a-si depune dosarul la concursul pentru functia de manager, a intrebat clar, pe fata, la Primarie, daca postul e deja dat, iar concursul e de fatada. Bodolan spune ca a fost asigurat ferm ca va fi un concurs “pe bune”, insa a constatat, in scurt timp, ca realitatea era cu totul alta: “Eu am pus intrebari fixe, punctuale,  am venit si am intrebat inainte de concurs: <<Domnilor, aveti nevoie de un director de teatru? Bun, aveti in vedere pe cineva la care va ganditi, pe care-l cunoasteti ca este capabil ca este capabil sa faca lucrul asta si v-ati propus sa-l aveti colaborator? Pentru ca orice lider are dreptul sa-si  construiasca echipa. Va rog, sunt intr-o situatie mai speciala, eu am lucrat in teatrul asta multa vreme, am fost unul dintre cei mai iubiti oameni din teatru, alaturi de Miki Budescu, de Marius Popescu si nu vreau sa vin sa ma compromit si nici sa bifez un loc de munca, nu am nevoie de un loc de munca. Daca daca vin, vreau sa vin sa fac performanta!>>. Nicio clipa nu mi s-a spus <<Domnule, noi ne-am gandit ca ar fi bun cutare!>>. M-am informat pe toate caile posibile daca va fi un concurs onest. Bun, m-am prezentat la concurs, l-am si castigat. Au fost in nereguli inca din timpul concursului, care mi-au dat semnale ca nu a fost nimic adevarat din ce mi s-a spus, ca nu, sa nu ma tem de nimic, ca e totul <<pe bune>>. Asa de <<pe bune>> a fost, incat dupa note, trebuia sa ramanem doi in concurs. Ei, notele alea au suferit o cosmetizare si ne-am trezit trei la interviu. Cum vi se pare? In plus, de 7 luni nimic, nimic, nimic cu regulamentul de functionare si organigrama, la Primarie. <<Ce e in neregula cu organigrama?>> Pai nu, ca, nu, nu… <<Dar un punct de vedere scris?>> Nu.

Orice act depus cu numar de inregistrare primeste raspuns in 30 de zile, conform legii. Sunt 3 astfel de acte. Un punct de vedere scris:  <<Domnule, nu suntem de acord cu organigrama pentru ca…>>. Pentru ca externalizarea unor servicii contravine unor interese personale?”.

Rugat sa dea nume de astfel de servicii, Bodolan a precizat: “Regia artistica, Agentia teatrala. Amandoua fetele din Agentie ar fi mult mai utile in alt serviciu, decat sa vanda bilete. Eu am nevoie de un serviciu de marketing care sa vanda spectacole, nu sa vanda bilete, ca bilete vinde orice agent comisionar!

Si atunci, oare sa nu imi pun semne de intrebarea <<Domnule, oare nu se intarzie organigrama asta ca poate se intampla o minune, ca daca mai da de trei ori cu tamaie prin teatru, mai baga de doua ori boldul in yala de la birou, daca mai scrie niste anonime si mai da si 17.000 de telefoane si se mai sfatuieste cu nu stiu cine, poate o ia Bodolan razna si pleaca?>>. Oare sa nu-mi pun intrebarea ca cineva asta urmareste, pentru ca organigrama ar pune lucrurile la punct si ii da domnului Bodolan posibilitatea sa lucreze cu aparate, stiintific, sa puna lucrurile la punct, sa aplice noul Cod al Muncii, sa ii dea fiecaruia ce are de facut si mai mult decat atat, sa-l poata intreba la propriu, pe bune, ce a muncit in ziua respectiva ?”. 

Comentarii

comentariu

banner-INF

About the Author

-