Published On: joi, Mar 3rd, 2011

Primarul Simionescu se fereste sa afle in ce mod s-au facut angajarile de directori la Administratia Pietelor

Share This
Tags

* desi saptamana trecuta edilul ne asigura ca la Administratia Pietelor se da concurs pentru posturile de directori, el a aflat astazi, de la ziaristi, ca s-au semnat deja contractele de management pe urmatorii 4 ani

Primarul municipiului, Aurel Simionescu, a aflat astazi de la presa faptul ca la societatea Administratia Pietelor si Targurilor, patronata de Consiliul Local Municipal, directorul general si directorii adjuncti au semnat deja contract pe 4 ani cu Consiliul de Administratie si nu vor mai da niciun concurs pentru posturile respective, asa cum declara el, saptamana trecuta. Simionescu nu a fost curios sa afle care este situatia cu concursurile desi, in urma cu o saptamana, scriam ca directorul general semnase deja contractele de management pe patru ani.

Chiar daca ne promitea, la conferinta de presa de joia trecuta, ca se va interesa in legatura cu acest lucru, Simionescu nu a putut – mai bine spus, nu a vrut – sa ne dea nici astazi un raspuns clar cu privire la modul in care a ajuns sotia adjunctului inspectorului sef al Jandarmeriei Braila, doamna Ilas, sa ocupe postul de director economic la aceasta societate si cine a recomandat-o.

“Nu stiu daca au semnat contractele. Eu nu stiu. Ceea ce va pot eu spune este o discutie pe care noi am avut-o in legatura cu sustinerea acestor modalitati de incadrare. Sigur, daca Consiliul de Administratie si cei de la AGA au avut o astfel de decizie, este altceva, dar ceea ce va pot spune eu este ca in orice moment persoanele respective, care nu-si indeplinesc niste criterii de performanta pe care trebuie sa le aiba, vor trebui sa isi modifice atitudinea sau sa plece. Piata devine o societate comerciala – daca are rezultate, daca sunt pe plus si pe profit e bine, daca nu, indiferent cine si cum si ce frumos este nu are performanta. Nu stiu cine a recomandat-o pe doamna Ilas,  discutiile pe care le-au avut in Consiliul de Administratie, ca i-am intrebat si eu, au vizat trei persoane: una a fost doamna Ilas, una a fost doamna Constantin si una a fost o doamna Chitoiu, daca am inteles eu bine, din zona lor, deci de la Piata. In Consiliul de Administratie au discutat efectiv despre doamna Ilas si despre doamna Constantin, pe ele doua le-au discutat in Consiliul de Administratie si optiunea a fost pentru doamna Ilas ca director economic si doamna Constantin, sef de serviciu sau contabilitate sef, functia pe care o au dumnealor acolo. Deci, astea au fost discutiile, despre asta am intrebat eu. Nu stiu cum a ajuns doamna Ilas sa primeasca recomandare”.

Simionescu nu-si pune intrebari cu privire la faptul ca in Consiliul de Administratie al societatii amintite s-a facut o selectie pe criterii necunoscute, pe baza de recomandari – intre trei persoane care nu se stie cum au aflat ca sunt niste posturi libere -, in loc sa dea concurs pentru ocuparea posturilor respective: “Nu stiu cum au aflat de posturile acelea, dar cred ca povestea a fost relativ publica. S-a stiut dinainte ca avem Piata, ca avem nevoie de directori acolo. Nu stiu daca ar fi fost mai  multe persoane interesate de aceste posturi. Nu toata lumea este la nivelul de director sau la nivelul unor functii, este destul de complicat, fara gluma acum, sa gasesti niste persoane care sa indeplineasca niste conditii. Din pacate, noi suntem in situatia in care pe cei tineri nu-i angajam, ca n-au experienta si nu pot sa depuna un CV adecvat si pe de alta parte, nu au experienta, pentru ca nu-i angajam. O sa vad si eu inca o data care a fost hotararea Consiliului de Administratie si unde s-a dus ea, pe ce criterii sau in ce forma au discutat acest lucru”.

Comentarii

comentariu

banner-INF

About the Author

-