Published On: joi, Mar 3rd, 2011

In circa o luna, se va intrerupe circulatia tramvaielor pe Calea Dorobanti

Share This
Tags

* din cauza lucrarilor de reabilitare a soselei, se va bloca tot traficul in zona

Primarul municipiului, Aurel Simionescu, a admis astazi ca societatea de transport public Braicar a fost la un pas sa ramana fara curent electric, zilele trecute, din cauza neplatii la timp a unei datorii catre Electrica. Simionescu a explicat ca societatea are restante de circa 30 de miliarde lei vechi catre Electrica, ce trebuiau platite esalonat si ca banii ce ar fi trebuit sa fie achitati in aceasta saptamana nu au fost virati la timp.   “Braicarul are un document, o intelegere semnata cu cei de la Electrica pentru o esalonare de plati, pe intelegerea aceasta, in stilul nostru caracteristic, de la Braicar au plecat niste bani, dar la Electrica nu au ajuns. Au o intelegere in care au spus ca pana pe data de 16, daca zic eu bine, isi achita datoriile. Am discutat cu domnul Sandulescu si ieri cand ne-am vazut, pentru ca n-ar fi trebuit sa ajungem la o astfel de formula. El zice “da, am discutat si eu, stiti, eu  incasez bani pe finalul lunii, a fost si sambata, duminica, 26, 27, luna februarie e scurta, s-au facut foarte multe plati pe 28, eu nu am putut sa platesc pe 28 in acelasi timp”. Deci eu sper ca deja si-au reglat problemele respective si isi realizeaza acea intelegere amiabila pe care o au si care are si o baza scrisa, sa spunem asa. Exista insa si neintelegeri legate de sume, de penalitati. Eu am mai spus-o si o repet: eu sunt inginer, eu nu inteleg cum 1 si cu 1 fac o data 2, o data 2,5, o data 1,7.  Daca am consumat atatia kw ori atatia lei, trebuie sa faca atatia bani, nu inteleg cum poate sa faca la unii mai mult si la altii mai putin. Nu spun care-i vinovatul, nu discut treaba asta, dar constat ca cifrele nu se aseaza si nu numai la ei chestia asta. Se factureaza si cand se factureaza se constata ca nu e tocmai asa, ca nu fac sumele astea. Este vorba de o suma care aduce catre 30 de miliarde lei vechi. Intelegerea respectiva este una de esalonare pe o anumita perioada de timp, in care trebuie sa plateasca datoria curenta, sa spunem asa si ceva din urma”.

Simionescu a mai spus ca oricum, in circa o luna, se va opri circulatia tramvaielor pe Calea Dorobantilor, pentru efecturarea lucrarilor de reabilitare a soselei si consumul de energie electrica va fi mai mic: “Acum noi vom avea o anumita problema, daca inchidem Dorobantiul, cand incep lucrarile; deocamdata va mai merge tramvaiul cam o luna de zile pana la Apollo si de acolo de pe Comuna din Paris, deci sa ramana posibilitatea aceasta, dupa care, cand se intra cu muncitorii incoace pe Dorobanti, se va inchide complet circulatia tramvaielor si atunci cantitatea de energie pe care o consuma ei va scadea, deci efortul curent, datoria curenta va scadea si atunci vor putea sa-si plateasca in continuare mai bine partea din datorie din urma”.

Comentarii

comentariu

About the Author

-