Published On: vin, Feb 18th, 2011

Telefon verde pentru reclamatii, la Spitalul Judetean

Share This
Tags

* pacientii sau apartinatorii bolnavilor internati in spital care sunt nemultumiti de diferite aspecte pot reclama acest lucru la numarul 0800800930, apel gratuit

 Dupa saptamani intregi de pregatire, conducerea Spitalului Judetean Braila a pus in functiunea linia telefonica gratuita la care toti cei nemultumiti de serviciile de care au beneficiat in aceasta unitate pot face reclamatii sau simple sugestii.

Presedintele Consiliului Judetean Braila, Gheorghe Bunea Stancu, a anuntat astazi si numarul de telefon la care brailenii isi pot spune pasurile: 0800.800.930.

Apelul va fi gratuit, insa daca vor ca problemele pe care le ridica sa fie luate in considerare, cei care suna trebuie sa isi declare identitatea si adresa exacta, ca sa poata fi contactati. In caz contrar, acestia vor fi stersi din baza de date. In plus, pentru ca cetatenii sa nu abuzeze de gratuitatea de care beneficiaza si sa nu se intinda la vorba, apelul are un numar limitat de minute.

“Suportam noi, Consiliul Judetean, cheltuielile, dar vom limita convorbirea telefonica, pentru a nu avea cazuri in care cineva tine ocupata linia cu orele. Cel care suna trebuie sa ne spuna data la care a fost in spital, medicul si asistentele care l-au ingrijit, problema si boala pentru care a fost internat, numele si adresa. Asa vom putea evalua serviciile medicale si doctorul care l-a tratat”, a declarat presedintele CJ Braila.

Stancu a mai precizat ca se va face periodic o analiza a reclamatiilor si a modului in care au fost ele rezolvate, iar daca un doctor sau o asistenta va aduna, de-a lungul timpului, un numar mare de reclamatii intemeiate, se poate ajunge chiar la sanctiuni.

Comentarii

comentariu

About the Author

-