Published On: mar, Iul 27th, 2010

Primaria municipiului si-a adaptat organigrama la conditiile de criza

Share This
Tags

* Municipalitatea si institutiile subordonate vor functiona de acum inainte cu un total de 700 de angajati * dintre acestia, 344 sunt salariatii Primariei, in conditiile in care niciun functionar public din institutie nu a fost concediat

Consiliul Local Municipal a aprobat astazi noua organigrama si numarul de personal cu care vor functiona, de acum inainte, Primaria Braila, dar si institutiile din subordinea sa, in baza noilor reglementari “de criza”. Astfel, la o populatie oficiala a municipiului de 211.161 persoane, numarul total de posturi din aparatul de specialitate al primarului si din instututiile publice de interes local subordonate va fi de 700, asa cum cer noile normative in vigoare. La acestea se adauga 10 posturi, pentru implementarea  proiectelor finantate din fonduri externe nerambursabile. Valoarea proiectelor contractate si aflate in implementare din fonduri externe nerambursabile este de aproape 43  milioane de euro, iar perioada de implementare a acestora este 2010- 2015. Numarul de posturi salarizate din cheltuieli bugetare pe domeniile invatamant, asigurari si asistenta sociala, sanatate va fi de 3.789, iar posturile aferente serviciilor locale de politie comunitara si evidenta persoanelor va fi de 243.

Reorganizarea  in cadrul aparatului de specialitate al primarului a vizat o reducere doar a numarului posturilor vacante – asadar, nu a fost disponibilizata nici macar o persoana – insa s-a procedat la o redimensionare a compartimentelor. Noua structura organizatorica va cuprinde  7 directii, birouri si compartimente, dintre care cea mai bine “populata” cu personal este, de departe, Directia Finantelor Publice Locale, cu 94 de posturi. Urmeaza, in ordine, Directia Strategii, programe – 29 posturi, Directia Arhitectului sef – 26 de posturi, Directia Juridic Contencios – 24 de posturi, Directia Patrimoniu – 23 posturi, Directia Tehnica – 21 de posturi, Directia Cultura, sport – 16 posturi.  De asemenea, consilierii au aprobat ca Biroul Audit sa aiba 6 posturi, la fel ca si Corpul de control al primarului.

Comentarii

comentariu

About the Author

-