Published On: mie, Mar 24th, 2010
Fără categorie | By admin

Ziaristii de la Monitorul de Braila erau pusi sa descarce vapoare cu ingrasamant chimic

Share This
Tags

Studioul local Antena 1 este doar ultima dintre mediile care au parasit, rand pe rand, scena presei brailene. Daca prima publicatie scrisa care a murit a fost Ziarul de Braila, Monitorul, candva preferatul brailenilor, a sucombat la scurt timp. Dupa o scurta perioada de aparitie exclusiv on-line, a disparut definitiv. Totusi, societatea ce detine marca, Grup Press S.R.L, o firma din Roman patronata de omul de afaceri Culita Tarata, arendasul Insulei Mari a Brailei, nu a fost desfiintata. Cu patru angajati, aceasta a continuat sa subziste sub aripa protectoare a T.C.E. Trei Brazi, principala sursa de venit a patronului moldovean.

Surse din cadrul Grup Press ne-au relatat ca directorul Ionel Musat s-a folosit de prerogativele sale pentru a-i trimite pe angajatii de sex masculin la punctul de trecere bac din Insula Mare a Brailei. Ordinele ziaristilor erau sa ajute la descarcarea barjelor cu îngrasamant chimic ce urma sa fie împrastiat pe campurile fermelor din Insula. Neavand încotro, oamenii au facut aceasta munca, multumiti ca, cel putin, îsi pastreaza slujbele, în conditiile în care pe piata locurilor de munca bate vantul de peste un an de zile. Aceasta stare de fapt n-a facut decat sa alimenteze pornirile de vatafi ale patronilor care, profitand de blocajul de pe piata muncii, pot sa dea asemenea dispozitii iesite din comun. (A.G.)

Comentarii

comentariu

banner-INF

About the Author

-